annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra factuur Telenet: easy switch niet ok

Topic gestart op: 22-08-18 12h29

Antwoorden: 12 antwoorden

Gamzez
Aspirant verkenner

Extra factuur Telenet: easy switch niet ok

OPGELOST

Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).  

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....

De klantendienst is uw aanspreekpunt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
marleen
Aspirant verkenner

Heb al simkaart van vrijdag jl.Simkaartnr niet bekend alhoewel ik simkaart ontvangen heb, nog niet geactiveerd, opnieuw moeten aankopen van abonnement, ze vinden nergens mijn gegevens, raar maar voor hun waar, had liever niet overgestapt van provider

0 pluimen
Gamzez
Aspirant verkenner

Jaa heb hetzelfde meegemaakt, activatie van simkaarten was een catastrofe opzich... de klantendienst bakt er ook niet veel van. Heb ook spijt dat ik bij orange zit. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....

De klantendienst is uw aanspreekpunt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gamzez
Aspirant verkenner

Heb ik alreeds gedaan, ik probeer op alle mogelijke manieren mij hoorbaar te maken tot ik resultaat krijg. Wordt altijd van kastje naar muurtje gestuurd. 

0 pluimen
marleen
Aspirant verkenner

Hetzelfde hier, ik zal ook telenet moeten zelf vewittigen zeker?????

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen