annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen dubbele data meer

Topic gestart op: 26-09-20 13h00

Antwoorden: 14 antwoorden

stefke1974
Veteraan verkenner

Geen dubbele data meer

OPGELOST

Sinds vorige week hebben we onze tarieven in ons trio pakket aangepast.

 

we kwamen van een koala abbo van 4gb met dubbele data 8gb.

maar die 8gb was net te weinig. Dus dachten we, we gaan ons abbo aanpassen dusdanig dat we 16gb zouden hebben.

 

wat blijkt nu, die nieuwe abbo van orange zoals go plus, etc... hebben geen dubbele data meer.

 

nu zitten wij vast met go plus waar we niets mee zijn.

 

erger nog, orange heeft dit abbo aangsmeert toen we info vroegen.

blijkbaar was die persoon van orange zelf niet op de hoogte!

 

niet alleen zeggen ze nu van naar een intense te gaan, maar dit kost dan 1€ meer dan de koala vroeger, maar verliezen ook de orange cloud, en iCoyote.!

 

2 de toestel zit reeds aan 8gb en moeten nu extra data pakket nemen voor dat nummer!

 

vind dit echt niet netjes na al jaren trio klant te zijn.!

om nog ni te spreken over fijt dat laatse weken orange netwerk (internet) ook meerdere keren uit lag, en tv niet wou opnemen...

 

ik overweeg dan ook naar concurentie te gaan.

 

vind erg dat orange ons zelfs niet terug op vorige kwala kan zetten of een ander oud pakket. Die waren veel beter dan de huidige.

 

boeit mij het 4€ minder te betalen. Data kost 5 of 10€ extra! 

Dan bel je met klantendienst, sorry, u moet wachten tot volgende maand. Wat zever is dit nu weer, vroeger pasten ze dit onmiddellijk aan.

zeker omdat het orange zelf is die ons dit heeft aangesmeert.

 

jammer

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Surfer
Ervaren genezer

@Cdt24801 Het lijkt wel of je nu aanvallend wil reageren; alsof je je gelijk wil halen.

En niet iedereen is op de hoogte dat er bepaalde dingen veranderen van de dierenabo naar de Go abo. Ik wist dat zelf ook niet.

Maar beste mensen, Men heeft hier niet alleen mensen met een only Orange abo, maar ook mensen met een Orange en een Telenet abonnement. En misschien zelf met een Proximus of Base abo.

@stefke1974 Heel veel plezier bij Telenet...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Het is niet om een steen te werpen, maar je bent toch al een tijdje Triber. Hier is toch al redelijk wat inkt gevloeid (figuurlijk natuurlijk) over de gevolgen van overgang van een dierenabo naar een GO abo. Dat die data verdubbeling wegviel heeft hier verschillende keren vermeld gestaan ...

En dat niet alle Orange centra en niet alle Orange medewerkers even behulpzaam of competent zijn, dat is ook geen geheim .... Zonder afbreuk te willen doen aan de centra en medewerkers die wel behulpzaam en competent zijn, want die zijn er gelukkig ook, laat dat duidelijk wezen.

Maar goed, zoals mijn kleindochter dikwijls meezingt met de TV, "the past is in the past ..." 😉

Veel succes gewenst verder 😊

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

@Cdt24801 Het lijkt wel of je nu aanvallend wil reageren; alsof je je gelijk wil halen.

En niet iedereen is op de hoogte dat er bepaalde dingen veranderen van de dierenabo naar de Go abo. Ik wist dat zelf ook niet.

Maar beste mensen, Men heeft hier niet alleen mensen met een only Orange abo, maar ook mensen met een Orange en een Telenet abonnement. En misschien zelf met een Proximus of Base abo.

@stefke1974 Heel veel plezier bij Telenet...

0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner

Dank je

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Dan interpreteer je mijn tekst verkeerd. Ik ben niet aanvallend, in tegendeel. trouwens, moest ik aanvallend zijn zou ik geen succes gewenst hebben, want was niet sarcastisch.

En ik meende wat ik schreef: als je hier reeds lang bent zou het toch logisch zijn dat je de artikels/posts leest die u interesseren. Daarvoor dient Tribe tenslotte.

Maar ik werp zeker geen steen, zo ben ik trouwens één van mijn posts begonnen. Ik vind het gewoon jammer dat het allemaal zo gegaan is, volgens mijn bescheiden mening door een gebrek aan juiste informatie. En voor een deel is dat door te schuiven naar een Orange medewerker die onvoldoende of onjuiste info heeft gegeven. Lees mijn posts maar eens na.

Maar goed, ik ga het hierbij laten. @stefke1974 , moest jij dat ook als aanvallend ervaren hebben, dan mijn welgemeende excuses, dat was zeker niet zo bedoeld.

Bij deze, nogmaals veel succes met uw nieuwe services.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@Cdt24801 Voor mij was dit aanvallend tijdens het lezen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen