Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-19 20h47
Antwoorden: 12 antwoorden
Hoi,
Wanneer is er een Lovepack,waar je kan kiezen voor glasvezelaansluiting ipv kabel?
mvg,
Stefan
Hoi,
Dit is geen oplossing, dat het tot nu enkel in Genk is, weet ik ook wel.Ik ben van Genk en de glasvezelkabel
is ook al doorgetrokken tot aan mijn modem.Maar Orange biedt enkel een apart abonnement aan.Ik heb al een Lovepack Trio.Het glasvezelabonnement is nog eens 44€ extra voor de internetaansluiting terwijl ik al betaal voor internet in Het Lovepack Trio.
Mvg,
Stefan
Mag ik vragen wat glasvezel is? 🙈
@LovelyLyno schreef:
Mag ik vragen wat glasvezel is? 🙈
Glasvezel, het woord zegt het zelf. Dat is dus een kabel bedoeld om data door te geven en die kabel bestaat dus uit een heleboel heel dunne glazen vezels. Op het eerste zicht zou je zeggen, dat kan, niet, als je glas buigt breekt het, maar dat klopt niet. Onder welbepaalde omstandigheden is glas wel degelijk buigzaam.
De datastroom die erdoor gaat bestaat dan ook effectief uit licht en niet uit electrische pulsen. Dit gaat dus heel snel en met grote capaciteit.
Dat is, in een notedop, glasvezelkabel.