annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pack tv+internet zonder mobiel

Topic gestart op: 20-01-20 13h22

Antwoorden: 4 antwoorden

crocky
Gewaardeerd verkenner

Pack tv+internet zonder mobiel

Beste forumleden,

Ik ben mij aan het oriënteren voor het aangaan van een abonnement voor internet en tv. Echter zie ik deze optie bij Orange niet staan? Klopt het dat Orange geen pack zonder mobiel aanbiedt? De grote concurrenten doen dit wel... spijtig.

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
crocky
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle reactie? Is het geen optie om een trio pack aan te gaan en dan het abo voor de gsm af te zeggen? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@crocky  dat is iets wat Orange niet doet. Weet wat u bedoeld maar als ze dat doen is het geen pack meer dus kan u dat niet bestellen. Hopelijk komen er in de toekomst andere packs ook zonder mobiel maar ik denk dat het daar nog even op wachten is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat klopt.  Je kunt ook een abonnement nemen met Kolibrie ( aan 57 EUR/maand)

Niemand verplicht je van je mobiel abonnent te gebruiken

Hier beetje naar onder en het mobiel abonnement veranderen

patrick2
Wijze
Wijze

@crocky  het is inderdaad zo dat Orange geen pack aanbied zonder mobiel. U kan wel altijd gaan voor Easy internet @ home maar dat is enkel internet dus geen tv. De vraag is hier ook al eens gesteld door mij zelf als andere leden hier maar daar is nog geen concreet antwoord op gekomen. Nu is het bereik van Orange zeker niet slecht en in de formule Love trio zeker goed en aan een goede prijs. Waar je bij andere operatoren toch fors meer betaald is het bij Orange toch bijna tegen de helft van de prijs voor een all in one pack. Moest u de gsm ergens anders hebben kan men ook duurder uitkomen als je alles los neemt. Misschien is een prijs  berekening toch de moeite waard om te zien of u kan besparen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen