annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm niet ontvangen

Topic gestart op: 13-10-22 20h34

Antwoorden: 6 antwoorden

Sds83
Aspirant verkenner

Gsm niet ontvangen

Eergisteren iphone 13 besteld via de online shop, bevestigingsmail gekregen van bestelling: iphone 13, oplader en lensprotector. Gisteren geleverd, maar eens doos geopend zit er enkel de oplader en lensprotector in. Gsm staat ook niet op de pakbon. Geld voor de 3 artikels wel van rekening gegaan. Gisteren naar klantendienst gebeld, dossier opgemaakt en het kan 3-4 werkdagen duren tot ik weet wanneer ik mijn gsm ga ontvangen. Vandaag toch nog eens gebeld… nu zou het al 5 werkdagen duren en ligt de fout bij bpost. Volgens mij lullen ze er zich gewoon uit dat de fout bij hen ligt. Maar ik sta hier wel zonder gsm die nochtans volgend de bestellingsemail binnen de 48u zou geleverd worden.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Pletse
Gewaardeerde genezer

Mijn eigen ervaring met levering binnen 48u -> onmogelijk!

Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop moet er een fysiek persoon je bestelling verifiëren en dit alleen al duurt minstens 1 werkdag. Eens de bestelling is goedgekeurd gaat het molentje pas draaien en wordt de boel ingepakt en verzonden.
Zoals ik zelf heb meegemaakt: protector geleverd op dag 3 en gsm op dag 7...
Maar ik had tijd en paar dagen wachten was de korting van €250 wel waard...

@Sds83 Als de GSM niet op de pakbon staat dan is hij ook niet verzonden. Blijven contact nemen tot ze hem effectief verzenden. In de meeste gevallen is de GSM gewoon niet op stock...
Volgende keer dat je contact neemt met de klantendienst, vraag dan altijd het dossiernummer. Als je dan nog eens contact hebt zeg dan dat je belt voor dossier X. Zo kunnen ze telkens oppikken van waar ze gebleven waren. Mijn ervaring leert dat ze anders blijven dossiers opmaken waardoor je niet vooruit geraakt.

Ik zou zeggen, succes en probeer je niet teveel op te jagen want dat zal je zaak niet vooruit helpen en zal je enkel en alleen maar meer frustraties geven.


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sds83 

De mensen van de klantendienst lullen zich er niet uit zoals je beweert. 

Hun weten ook niet wat er in die doos zit en kunnen er ook niks aan doen dat het niet in die doos zit. Nu weten wij hier ook niet welke doos je hebt gekregen is dit de algemene doos waar alles in zou zitten of heb je letterlijk een doosje gehad van de iPhone maar dat die niet in dat doosje zat. 

Als het gaat om de algemene doos waar alles in geleverd moest worden dan is er een order pick fout gemaakt en dat kan je de klantendienst niet kwalijk nemen. Diegene die het picken uit het centraal magazijn ergens die zijn in fout , ook als dit Orange is. Want weet je waar de gsm toestellen vandaan komen ? Ik niet maar ik vermoed ergens uit een centraal depot. 

Nu moet er dus intern een dossier gemaakt worden en dat sturen ze ergens heen en dan gaan ze de oorzaak er van moeten achter halen. Meer kan je op dit moment niet doen dan enkel wachten en ja zo een dossier kan tot 5 werkdagen duren en dat kan ook langer duren. Je krijgt je toestel wel geleverd want je hebt er voor betaald dus dat zal het probleem niet zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sds83
Aspirant verkenner

als het een orderpickerfout is kan ik verstaan, maar dat ze op de klantendienst de fout naar bpost schuiv en vind ik lullen. En eerst 3-4 werkdagen en dag erna is het al 5 werkdagen, dan moet er geen belofte gemaakt worden van levering binnen de 48u. Reden dat ik online besteld heb was die 48u, tijdens werkdagen kan ik onmogelijk naar een echte winkel, maar had ik dit geweten was ik beter zaterdag gewoon naar een shop gereden. Moet mijn gsm 3 keer per dag opladen en word redelijk warm ook tijdens opladen, had hem echt wel dringend nodig.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sds83 

Er kan altijd ergens iets verkeerd gaan en ja als iedereen weet dat het op voorhand verkeerd gaat dan besteld niemand nog online. De belofte van 48 uur moet je ook niet letterlijk nemen want daar zitten fouten niet bij ingerekend. Want ze proberen het binnen de 48 uur te leveren en dat staat niet op papier dat het gegarandeerd is. 

Heb al wel vaker iets besteld wat niet geleverd werd de volgende dag maar goed dan is het geduld hebben en wachten op de volgende dag. 

Dat je dossier langer duurt kunnen wij ook niks aan doen dat kan enkel de klantendienst. Maar goed als je het er niet mee eens bent dan zet je de procedure in gang dat je afziet van je bestelling. Je krijgt dan binnen enkele weken je geld terug en kan je als nog naar een shop gaan om je toestel aan te kopen. Weet nu niet wat sneller opgelost is maar ik denk je dossier dat sneller opgelost is + je toestel als nog geleverd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen