annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo Love trio pakket van Orange kan ik volgend jaar gratis Belgische voetbal zien met eleven sport

Topic gestart op: 11-02-20 22h40

Antwoorden: 4 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo Love trio pakket van Orange kan ik volgend jaar gratis Belgische voetbal zien met eleven sport

OPGELOST
  • Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

  • Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.

Ugh @Sloebers,

Je zult Belgisch voetbal niet kunnen volgen op Eleven Sports. Ze gaan waarschijnlijk hun Belgisch voetbalaanbod op hun app betalend beschikbaar maken. Jullie kunnen deze beelden dus op je TV scherm casten via de Chromecast.

Totem's groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

  • Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.

Ugh @Sloebers,

Je zult Belgisch voetbal niet kunnen volgen op Eleven Sports. Ze gaan waarschijnlijk hun Belgisch voetbalaanbod op hun app betalend beschikbaar maken. Jullie kunnen deze beelden dus op je TV scherm casten via de Chromecast.

Totem's groetjes,

Totem

Davidoff
Aspirant verkenner

Ik hoop het toch... 😕

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  misschien een klein beetje goed nieuws , Eleven sports heeft het contract bijna binnen. Zal nog even afwachten zijn of het ook daadwerkelijk door gaat maar op dit moment zijn ze de hoogste bieder. Maar ik zeg wel AFWACHTEN want niks is zeker.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sloebers 

Ik denk dat je daar nog even geduld voor moet hebben. Te zijner tijd zullen de verschillende providers wel naar buiten komen met wat zij aan voetbal kunnen bieden.

Ik denk persoonlijk dat alle kaarten op dat vlak nog niet verdeeld zijn ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen