Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-20 22h40
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.
Ugh @Sloebers,
Je zult Belgisch voetbal niet kunnen volgen op Eleven Sports. Ze gaan waarschijnlijk hun Belgisch voetbalaanbod op hun app betalend beschikbaar maken. Jullie kunnen deze beelden dus op je TV scherm casten via de Chromecast.
Totem's groetjes,
Totem
- Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.
Ugh @Sloebers,
Je zult Belgisch voetbal niet kunnen volgen op Eleven Sports. Ze gaan waarschijnlijk hun Belgisch voetbalaanbod op hun app betalend beschikbaar maken. Jullie kunnen deze beelden dus op je TV scherm casten via de Chromecast.
Totem's groetjes,
Totem
Ik hoop het toch... 😕
@Sloebers misschien een klein beetje goed nieuws , Eleven sports heeft het contract bijna binnen. Zal nog even afwachten zijn of het ook daadwerkelijk door gaat maar op dit moment zijn ze de hoogste bieder. Maar ik zeg wel AFWACHTEN want niks is zeker.
Ik denk dat je daar nog even geduld voor moet hebben. Te zijner tijd zullen de verschillende providers wel naar buiten komen met wat zij aan voetbal kunnen bieden.
Ik denk persoonlijk dat alle kaarten op dat vlak nog niet verdeeld zijn ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |