annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo iedereen info over love trio go ulimited

Topic gestart op: 05-07-20 20h13

Antwoorden: 6 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen info over love trio go ulimited

hallo iedereen mij tv kost 15€ mij internet 34€ mijn boest kost mij 15€ mij gsm abonnement 40€ dus -9€ voordeel prijs go ulimited of go intens in totaal komt 95€ normaal 104€ als er niks af gaat maar kost 95€ internet boest vind ik goe 400 download 40 upload maar ge betaald dat ook voor maar dat is een optie die boest go ulimited 30gb dan smalbant wifi 750gb dan ook smalbant dus onbeperkt is niet als te veel verbruik vlieg je smalbant op ik hoop maar dat de België voetbalpakket niet te duur gaat want dat wil ook graag bij pakken dit ter info voor alle mensen en nieuwe informatie voor alle mensen 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

 
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Heb je een vraag @Sloebers? want ik begrijp er niet veel van.

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

  • Wa begrijp je niet dan zal u duidelijk uitgelegd 
0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

ik wil tv zien kost mij dat 15 euro ik wil internet kost mij 34 euro dat is in totaal 49 euro maar gsm abonnement van 40 euro 9 euro voordeel bij go intens 30 euro go unlimited 40 euro maar gaat 9 euro er aff is in totaal 80 euro in der plaats van 89 euro go unlimited bij go intens 70 euro in der plaats 79 euro snap je de boost ook 15 euro dan kom je go unlimited 95 euro per maand in der plaats 104 euro snap je nu 

Leden met de meeste pluimen