annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo iedereen info over love trio go ulimited

Topic gestart op: 05-07-20 20h13

Antwoorden: 6 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen info over love trio go ulimited

hallo iedereen mij tv kost 15€ mij internet 34€ mijn boest kost mij 15€ mij gsm abonnement 40€ dus -9€ voordeel prijs go ulimited of go intens in totaal komt 95€ normaal 104€ als er niks af gaat maar kost 95€ internet boest vind ik goe 400 download 40 upload maar ge betaald dat ook voor maar dat is een optie die boest go ulimited 30gb dan smalbant wifi 750gb dan ook smalbant dus onbeperkt is niet als te veel verbruik vlieg je smalbant op ik hoop maar dat de België voetbalpakket niet te duur gaat want dat wil ook graag bij pakken dit ter info voor alle mensen en nieuwe informatie voor alle mensen 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
annbel
Ervaren verkenner

Ben blij dat u het zo zorgvuldig uitlegt. Zie nu beter het verschil.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als ik zijn post eens goed doorneem ga ik ervan uit dat @Sloebers geen vraag of probleem heeft maar zijn eigen situatie meedeelt om aan anderen een voorbeeld te geven van welke configuratie er mogelijk is en wat dat dan allemaal kost.

Dat vind ik eigenlijk wel een lovenswaardig initiatief dat inspirerend kan werken. 😎

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen