annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo tv internet vorlijken

Topic gestart op: 30-04-21 20h40

Antwoorden: 16 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo tv internet vorlijken

Hallo allemaal bij telenet one pakket betaald 106 euro voor terug kijk tv voor internet 150 mbsc voetbal pakket tv box er bij. Bij Orange betaald ook 106 euro met WiFi boost 400 mbsc en voetbal pakket geen terug kijk tv er bij. nu kunt u beter na denken wat ik gaan doen meer mogelijkheden bij telenet raar waar voor zelfde van prijs nu nog nadenken. Maar ben tevreden klant van Orange maar ze mogen wel terug kijk tv insteken in digibox of iets doen. Ik heb go unlimted 30 gb telenet  krijg one pakket voor gsm 40 gb. 

 

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Niki1991
Veteraan verkenner

Bij mij komt dan Orange weer als betere uit de bus. Als voetbalfanaat zijn de Play Sports kanalen van Telenet voor mij totaal overbodig. En dit scheelt 'm toch ook weer 10€ in prijs. 10,99€ per maand voor het sportpakket bij Orange, bij Telenet kost dit 19,95€ per maand.

Wat me ook opvalt bij Telenet One is dat je als optie geen 2de decoder kan huren. Tenzij ik er naast kijk. 😃

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991  

Die optie is er wel enkel dan betaal je weer meer natuurlijk. Dat zijn een beetje de 'verborgen' addertjes die er zijn. Enkel bij Orange zie je het groot op hun site staan en bij Telenet niet dat is het verschil. 

Maar tegenwoordig is een tweede digicorder ook wel overbodig want je kan toch streamen of via de app kijken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@patrick2 

Hmmm ja als ik dan toch zou mogen kiezen tussen een decoder of tv streamen via een chromecast dan kies ik toch voor de decoder hoor. Ik persoonlijk vind dit veel stabieler en ik hou nog van het gevoel dat er "een kaske" bij mij op de leuning van de zetel ligt. 😃

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991  

Ik heb één tv box en dat is het. Mijn partner kijkt via die weg tv en ik kijk alles via streaming op de pc of op een tablet. Daarmee een tweede tv box of decoder heb ik echt niet nodig hoor. Daarnaast heb ik ook nog heel veel films op de NAS en externe harde schijven dus kom wel toe als ik iets wil kijken. 

Maar het is niet dat als je een decoder hebt dat het ook stabieler is hoor. Heb al een paar keer getest via een chromecast te streamen en dat gaat heel goed en zonder buffering. Maar daarin tegen dient je wifi signaal stabiel te zijn want ook de decoder kan via wifi en als je wifi niet stabiel is dan heb je ook geen stabiel ontvangst meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen