annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe klacht indienen bij orange

Topic gestart op: 21-09-21 17h21

Antwoorden: 9 antwoorden

Hanan
Ervaren verkenner

Hoe klacht indienen bij orange

Beste leden,

Hoe kan ik een schriftelijke klacht neerleggen bij Orange?

Overal gezocht,  gans de website afgeschuimd maar niks hoor. 

Dat is makkelijk zo en de klanten maar onterecht factureren 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

Helen stuurt iedereen naar de ombudsman.  Ze zullen bijkomend personeel moeten aanwerven

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Heel vaak bellen. Ik heb het een paar maanden geleden ook voorgehad en ik heb er echt zeer zeer veel voor moeten bellen. Ik was op het einde dan ook zeer gefrustreerd en boos. Vooral omdat ik continu andere dingen te horen kreeg.

 

Veel succes.

0 pluimen
Hanan
Ervaren verkenner

@Leentje1973 

Ahwel exactly my point.   Dat is toch geen manier van werken laat staan dat dat klantvriendelijk is.

 

Elk zich respecterend bedrijf biedt de mogelijkheid aan klanten om haar schriftelijk te kunnen bereiken en dat er zo een tastbaar schriftelijk bewijslast van de situatie. 

 

Ik ben er eerlijk gezegd niet over te spreken en heb nu al spijt van de overstap. 

Wat een gedoe.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

Je zou eventueel de facturatie dienst kunnen bellen en uitleg vragen. Nu weet ik niet wat er aan de hand is waar je te veel voor gefactureerd wordt maar je kan door te bellen uitleg vragen. 

Anders kan je een brief schrijven met daarin je verhaal en die opsturen aangetekend. Een echte klachtendienst heeft Orange niet waar je heen kan bellen of iets dergelijks. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hanan
Ervaren verkenner

@patrick2 

Ahwel dat vind ik persoonlijk bijzonder ondermaats van een bedrijf als Orange dat ze geen deftige klachtendienst hebben waar hun klanten terecht kunnen met de problemen die ze ervaren met Orange. Elk zich respecterende bedrijf dient zulk een dienst te hebben.  Nu kan Orange maar doen en de klant heeft helemaal niets om op terug te vallen of iets tastbaars om aan te tonen dat hij er tegen is gegaan.

 

Bellen naar de klachtendienst is niks tastbaars,  daar heb je geen bewijs van nog traceerbaar.  Je bent overgelaten aan de goodwill van die bewuste medewerker. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen