Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Pro league , eleven sports 4-6

OPGELOST

İs het mogelijk voor love trio klanten om Eleven sport 3-6 te activeren zonder naar een orange winkel te moeten gaan? Hoeveel kost het per/maand? İs het maandelijks opzegbaar? Bestaat er zoiets als een proefperiode/free pass? Als iemand me met 1 of meerdere vragen kan helpen , zou goed zijn. Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Leidende sjamaan

@Hasan88  je kan eens de klantendienst contacteren om een activering te vragen. Of ze het kunnen weet ik niet , je kan ook eens via Messenger of Twitter sturen. Je maandelijks bedrag is voor € 10 , 99 per maand en je hebt geen pref pass of proef sessie dus het is alles of niks. Het is altijd wel maandelijks opzegbaar. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Patrick , zal is horen via messenger voor de activatie . 

0 pluimen
Aspirant genezer

@patrick2  Waar vind je dat het maandelijks opzegbaar is? 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Chiquita  ik zoek alles uit en zeker als er iets nieuws komt en aangeboden wordt. Dus ik ga je die info geven :

Hoe desactiveer ik de optie Orange Football?

Ik heb een Orange tv-abonnement (Love Trio)

Als je je via de tv-decoder op de optie hebt geabonneerd, is de abonnementsperiode minimaal 1 maand. Na de eerste maand kan je te allen tijde kosteloos deactiveren door te bellen naar onze klantendienst (5000).

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Aspirant genezer

Staat er nu bij 🙂
De optie kan ja vanaf heden bestellen 

(en het is GRATIS dit weekend)

Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw reactie !

0 pluimen
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste,

Ga naar één van de kanalen op de tv -> rode knop -> code ingeven -> kanalen zijn actief binnen de 24u.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Gewaardeerd verkenner

Bedankt ! Had het ondertussen al geregeld. 🙂

0 pluimen
Aspirant verkenner

Is het normaal dat de nieuwe elevensports kanalen niet in de Orange tv app terug te vinden zijn,ook al heb je je via de decoder van Orange wel al geabonneerd op de Jupiler pro League? Volgens de zender lijst op de Orange website zouden ze ook in de Orange tv app terug te vinden moeten zijn.

Leden met de meeste pluimen