Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-09-21 17h21
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste leden,
Hoe kan ik een schriftelijke klacht neerleggen bij Orange?
Overal gezocht, gans de website afgeschuimd maar niks hoor.
Dat is makkelijk zo en de klanten maar onterecht factureren
Helen stuurt iedereen naar de ombudsman. Ze zullen bijkomend personeel moeten aanwerven
Heel vaak bellen. Ik heb het een paar maanden geleden ook voorgehad en ik heb er echt zeer zeer veel voor moeten bellen. Ik was op het einde dan ook zeer gefrustreerd en boos. Vooral omdat ik continu andere dingen te horen kreeg.
Veel succes.
Ahwel exactly my point. Dat is toch geen manier van werken laat staan dat dat klantvriendelijk is.
Elk zich respecterend bedrijf biedt de mogelijkheid aan klanten om haar schriftelijk te kunnen bereiken en dat er zo een tastbaar schriftelijk bewijslast van de situatie.
Ik ben er eerlijk gezegd niet over te spreken en heb nu al spijt van de overstap.
Wat een gedoe.
Je zou eventueel de facturatie dienst kunnen bellen en uitleg vragen. Nu weet ik niet wat er aan de hand is waar je te veel voor gefactureerd wordt maar je kan door te bellen uitleg vragen.
Anders kan je een brief schrijven met daarin je verhaal en die opsturen aangetekend. Een echte klachtendienst heeft Orange niet waar je heen kan bellen of iets dergelijks.
Ahwel dat vind ik persoonlijk bijzonder ondermaats van een bedrijf als Orange dat ze geen deftige klachtendienst hebben waar hun klanten terecht kunnen met de problemen die ze ervaren met Orange. Elk zich respecterende bedrijf dient zulk een dienst te hebben. Nu kan Orange maar doen en de klant heeft helemaal niets om op terug te vallen of iets tastbaars om aan te tonen dat hij er tegen is gegaan.
Bellen naar de klachtendienst is niks tastbaars, daar heb je geen bewijs van nog traceerbaar. Je bent overgelaten aan de goodwill van die bewuste medewerker.