annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet Boost interessant als Telenet de maximum snelheid niet garandeert?

Topic gestart op: 14-03-21 09h00

Antwoorden: 3 antwoorden

pcouttouw
Aspirant verkenner

Internet Boost interessant als Telenet de maximum snelheid niet garandeert?

OPGELOST

Afgelopen week heb ik een aanvraag gedaan om over te stappen van Telenet naar Orange (Love Trio). Ik heb ook Internet Boost gevraagd (=max 400 Mbps) maar in mijn contract zie ik dat ik voor Telenet in de regio 'Vast Internet Noord' woon en dat hier de geschatte maximale downloadsnelheid 100 Mbps is.

Dan kan Orange hier onmogelijk boven die 100 Mbps geraken en is Internet Boost niet zinvol.

Of zie ik het fout? Ik woon in een deelgemeente van Ieper.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@pcouttouw  

Nee hun kunnen perfect jou snelheid verhogen daarom die speedboost. 

Jou beredenering is geheel verkeerd hierin. 

Jou geschatte internet snelheid is zonder optie speedboost 100 Mbps maar met de optie speedboost is die dus tot maximum 400 Mbps

Orange bied iedereen de standaard snelheid aan van 100 Mbos en staat dus bij iedereen , ook bij mij , in zijn contract : ' de geschatte snelheid zal ongeveer 100 Mbps zijn ' . 

Met de optie speedboost kan je die snelheid verhogen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@pcouttouw  

In geen enkele regio kan de snelheid gegarandeerd worden en niet op de speedboost en niet op de normale snelheid. 

De snelheden die ze laten zijn theoretische snelheden want je dient er rekening mee te houden hoeveel mensen er tegelijkertijd aan surfen , gamen of tv kijken , dus alles wat over de kabel gaat. 

Zelf heb ik ook de speedboost en heb 380 gemiddeld aan surf snelheid soms iets meer maar gemiddeld is dat genomen hé. Dus dat is eigenlijk heel goed dat ik dat haal. 

Maar die geschatte 100 Mbps is de normale snelheid die Orange aanbied dat is zonder speedboost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pcouttouw
Aspirant verkenner

Bedankt om te antwoorden.

Wat ik bedoel is dat in mijn contract van Orange staat dat de geschatte maximale snelheid van de kabel van Telenet (Vast internet Noord) 100 Mbps is. 
Hoe kan Orange daar 400 Mbps van maken als 100 de maximale snelheid is op de Telenetkabel in onze streek? Heeft Orange me iets verkocht dat ze niet kunnen waarmaken?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pcouttouw  

Nee hun kunnen perfect jou snelheid verhogen daarom die speedboost. 

Jou beredenering is geheel verkeerd hierin. 

Jou geschatte internet snelheid is zonder optie speedboost 100 Mbps maar met de optie speedboost is die dus tot maximum 400 Mbps

Orange bied iedereen de standaard snelheid aan van 100 Mbos en staat dus bij iedereen , ook bij mij , in zijn contract : ' de geschatte snelheid zal ongeveer 100 Mbps zijn ' . 

Met de optie speedboost kan je die snelheid verhogen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen