Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-18 14h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben vorig jaar overgeschakeld van ADSL naar Orange Love via de (Telenet) kabel. Ik heb net een factuur van Telenet gekregen voor het gebruik van de kabel voor dit jaar. Ik dacht dat het kabelabonnement in de Orange prijs zat? Of dien ik nog afzonderlijk het kabelabonnement ook te betalen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi Bert,
Je mag geen factuur van Telenet ontvangen, ik stel voor van even met hun klantendienst contact op te nemen voor duidelijkheid. Bij Orange is alles inbegrepen in het abonnement (Modem, Decoder, kabelabonnement).
Hoi Bert,
Je mag geen factuur van Telenet ontvangen, ik stel voor van even met hun klantendienst contact op te nemen voor duidelijkheid. Bij Orange is alles inbegrepen in het abonnement (Modem, Decoder, kabelabonnement).
Goedemiddag,
Ik betaal momenteel bij Telenet nog eens bijna 17€/maand extra voor het kabelabonnement. Telenet is sowieso al duurder voor een totaalpakket maar daar komt dan nog eens het kabelabonnement bij dat niet in mijn bundel zit. Indien het kabelabonnement bij Orange al in de prijs zit, dan zou het goed zijn dat dit werd vermeld want ik ben er zeker van dat velen, net als ik, denken dat dit niet is inbegrepen...
Dus, for the record; de prijs van de "bundels" TV-internet-mobiel, is alles, inclusief kabelabonnement, inbegrepen?
Hoi,
Ja, alles inbegrepen. Let wel, mobiel kan je wel buiten bundel gaan (afhankelijk van abonnement dat je kiest - speciale nummers zoals 070, inbegrepen data volume opgebruikt, ...). Maar voor het vaste stuk (internet en tv) zijn alle kosten in het abonnement opgenomen.
Hopelijk was dit duidelijk 😊
Zeer duidelijk! En daarmee is voor mij de beslissing ook genomen; binnenkort stap ik over!!
Bedankt!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |