annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting 50% voor love trio verliezen Als ik een TV-abonnement opzeg na 1 maand?

Topic gestart op: 10-11-22 14h27

Antwoorden: 5 antwoorden

Zyran
Gewaardeerd verkenner

Korting 50% voor love trio verliezen Als ik een TV-abonnement opzeg na 1 maand?

OPGELOST

Klopt het dat ik de korting van 50% van Love trio zou verliezen als een tv-abonnement na 1 maand opzeg?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk het niet @Zyran maar zeker weten doe ik niet.  Je kunt even terugbellen, misschien tref je daar een andere persoon die er beter van op de hoogte is

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Zyran
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je hulp, @Gregory 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk het niet @Zyran de korting van 50%  gedurende 3 maand slaat alleen op vast internet, niet op de TV

Eigenlijk ga je dan over van een Love trio naar een duo.  Daar is de 3 maand korting op internet ook van toepassing

Configureer je Love pack | Orange België

Zyran
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je antwoord @Gregory .

Ik heb wel gebeld naar de klantendienst, maar die antwoordde me dat ik die korting zou verliezen. Dit vind ik vreemd want de korting heeft maar enkel te maken met internet en gsm abonnement. Vandaar heb ik die vraag via dit forum gesteld. 

Inderdaad wil ik veranderen van Love trio naar een duo, maar ik vrees dat ik die korting zou verliezen.

 

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@Zyran  Op hun site staat letterlijk:

"Promo: internet aan -50% gedurende 3 maanden Geldig voor elke nieuwe klant die van 08/11/2022 tot en met 18/11/2022 intekent voor minimum Love Mobile+Internet. De promo geeft voor elke uitgevoerde installatie recht op een vermindering van -18€ per maand gedurende 3 maanden, op het maandbedrag voor snel internet"

En in het contract wat je ongetwijfeld ook hebt gehad staat:

"50% Internet korting voor 3 maanden
Je ontvangt een korting van 50% op je maandelijks Internet abonnement gedurende 3 maanden. Deze korting blijft 
geldig op voorwaarde dat je Internet en Go abonnementen actief blijven. Na verloop van de promotie, zal je jouw Internet abonnement behouden en zal je maandelijks abonnementsbedrag zonder de promotie zijn."

Dus je TV kun je zonder probleem opzeggen.

 

Leden met de meeste pluimen