annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Met de rug tegen de muur

Topic gestart op: 24-07-20 16h15

Antwoorden: 15 antwoorden

adizal
Leidende verkenner

Met de rug tegen de muur

Wow, Orange stuurt mij sms om eventueel internetboost 400 mbps te nemen aan €15 i.p.v de internet boost 200 mbps aan € 10 die ik nu bijna 4 jaar gebruik. Indien ik de internet boost 400 mbps niet neem zal ik terugvallen op de standaard van 100 mbps. Dus ik heb de keuze. Ik wil niet terugvallen op 100 mbps en bestel woensdag 22/08 om 13u de internet boost 400 mbps, volgens hun site zou dat geactiveerd worden binnen de 24u. Vrijdag 24/10 om 10.30 bel ik de 5000 om te vragen waar mijn internet boost 400 blijft. Maar mijnheer u hebt reeds de internetboost 400 zegt de dame. Neen mevrouw, ik heb mijn modem juist nog gereset en ik haal 185,54 mbps. Even in de wacht geplaatst en nadien werd mij gsm nr gecontroleerd. Men zou mij terugbellen van de technische dienst. En wanneer gaat dat gebeuren mevrouw is dat vandaag nog, dat weet ik niet, vandaag nog, ik denk eerder maandag. Moet je daar als 4 jaar klant tevreden mee zijn?

Noemt men dat klant gerichte service? Mij lijkt het eerder komt volgende week nog eens terug zagen het is bijna weekend nu. Maar ondertussen sta ik wel geboekt als gebruiker van 400 mbps.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
adizal
Leidende verkenner

Wat heeft niveau te maken met een vraag om beter te lezen.

Het zijn uw opmerkingen die juist uw niveau bepalen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  het geen wat @Gregory  bedoeld is dat hij het ook een brug te ver vind gaan dat je als klant van de speedboost geen optie krijgt van de 200 maar direct moet door gaan naar de 400. Meer bedoeld hij daar niet mee. 

@Gregory  wat @adizal  in deze bedoeld is dat die te lang moet wachten op de activering van de speedboost , het niet gedaan is in die 24 uur zoals aangegeven , en die een soort verplicht voelt om die 400 te nemen anders heeft die niks. 

Laten we het samen onder ons wel correct en beleefd houden en ja sommige dingen kunnen verkeerd begrepen worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


adizal
Leidende verkenner

Beste,

Ik wil helemaal geen problemen maken, het is goed dat je de zaak goed gelezen hebt.

Ik voel mij als klant en consument wel niet de koning, maar ik wens wel de behandeling te krijgen die Orange vooropstelt in haar algemene voorwaarden en op haar site.

Een klant porren die een boost heeft van 200mbps naar 400mbps en daaraan vastkoppelen dat hij anders terugvalt op 100 mbps is een vorm van eenzijdige contractbreuk.

Wanneer deze klant evenwel zoals in mijn geval ingaat op het voorstel en intekent op de update naar 400 mbps, moeten ze activeren binnen de 24u of anders de klant mailen of bellen ( Informeren ) met de reden waarom er langer uitstel nodig is. Aan mijn installatie ligt het niet ik heb de juiste toestellen.

Voor Orange is het echter dat ze een nieuwe tram willen laten rijden, maar de rails liggen er nog niet.

Munneke
Veteraan verkenner

@adizal Is het nu ondertussen reeds in orde?

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Neen, nog geen aansluiting, maar wel wat meer info.

Gelet dat Orange toch in gebreke blijft met informatie te verschaffen, heb ik vanmorgen zelf om 08.00 nog eens gebeld naar 5000. Blijkt dat er een migratie probleem is met de aansluitingen naar 400 mbps.

Rond half augustus zou de aansluiting gebeuren er word vooropgesteld 16 augustus.

Moet toch bijzonder moeilijk zijn om klanten die inschreven daarvan op de hoogte te stellen via een mail of sms. Ik wil Orange niet afbreken maar op vlak van informatie en communicatie naar de klant toe krijgen ze toch een dikke " 0 "

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen