annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Met de rug tegen de muur

Topic gestart op: 24-07-20 16h15

Antwoorden: 15 antwoorden

adizal
Leidende verkenner

Met de rug tegen de muur

Wow, Orange stuurt mij sms om eventueel internetboost 400 mbps te nemen aan €15 i.p.v de internet boost 200 mbps aan € 10 die ik nu bijna 4 jaar gebruik. Indien ik de internet boost 400 mbps niet neem zal ik terugvallen op de standaard van 100 mbps. Dus ik heb de keuze. Ik wil niet terugvallen op 100 mbps en bestel woensdag 22/08 om 13u de internet boost 400 mbps, volgens hun site zou dat geactiveerd worden binnen de 24u. Vrijdag 24/10 om 10.30 bel ik de 5000 om te vragen waar mijn internet boost 400 blijft. Maar mijnheer u hebt reeds de internetboost 400 zegt de dame. Neen mevrouw, ik heb mijn modem juist nog gereset en ik haal 185,54 mbps. Even in de wacht geplaatst en nadien werd mij gsm nr gecontroleerd. Men zou mij terugbellen van de technische dienst. En wanneer gaat dat gebeuren mevrouw is dat vandaag nog, dat weet ik niet, vandaag nog, ik denk eerder maandag. Moet je daar als 4 jaar klant tevreden mee zijn?

Noemt men dat klant gerichte service? Mij lijkt het eerder komt volgende week nog eens terug zagen het is bijna weekend nu. Maar ondertussen sta ik wel geboekt als gebruiker van 400 mbps.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Snert
Gewaardeerd verkenner

Klinkt inderdaad niet zo fijn!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  het kan zijn dat er nog ergens een update moet gebeuren en dat de technische dienst er mee bezig is. Er zijn er meerdere die een tijdje hebben gewacht op hun boost maar deze is er wel door gekomen. Het kan ook zijn dat je een verouderde modem hebt en dat deze vervangen dient te worden. De technische zal je terug contacteren ben daar maar gerust in maar die bekijken alles eerst voor je. Dus het komt in orde maar of het vandaag is geen idee daar kan ik niks over zeggen. Heb even wat geduld want dat is bij Orange het motto , heb geduld dan heb je ook wat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


adizal
Leidende verkenner

Ik heb een sms gekregen dat ik kon overgaan naar 400 mbps. Op hun site staat dat het binnen de 24u geactiveerd word. Ik heb een nieuwe modem, kunnen ze best zien op mijn profiel. Ze hoeven dus niks te bekijken want alles is in orde bij mij, bij hen misschien niet maar dat is niet mijn zaak. Wanneer men de klant uitnodigt over te schakelen en deze gaat daar op in, moeten ze het uitvoeren. De rest is zever.

patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  je moet het niet zien als de rest is zever. Want de rest is geen zever want als er technisch iets niet goed is moeten ze dat wel recht zetten. de klantendienst ziet niet alle technische specificatie's en kan dus niet zien of jij een andere modem nodig hebt. De technische dienst zal het wel oplossen gewoon even geduld hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen