Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-19 13h06
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op 29 juli overgestapt naar Orange. Helaas was de klantenservice medewerker niet zo helder om alle mobiele nummers hieraan te koppelen. Toen de facturen binnen bleven komen eind augustus alles alsnog aan het love abonnement toegevoegd. Helaas blijven de facturen komen, debet, credit, betalingen, stortingen van Orange, alles door elkaar. Al diverse keren gebeld met 5000 met als gevolg nog meer crediteringen..... ik weet het niet meer.... kan iemand van Orange contact met me opnemen en deze bende uitzoeken en aan mij uitleggen???????
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@henriet het beste gaat zijn om toch met de klantendienst contact op te nemen eventueel via facebook of twitter. Wij zijn hier ook allemaal klant en hebben geen inkijk op deze vervelende situatie. De medewerkers die hier antwoorden van Orange zijn enkel de moderatoren om alles in goede banen te lijden op het forum.
@henriet het beste gaat zijn om toch met de klantendienst contact op te nemen eventueel via facebook of twitter. Wij zijn hier ook allemaal klant en hebben geen inkijk op deze vervelende situatie. De medewerkers die hier antwoorden van Orange zijn enkel de moderatoren om alles in goede banen te lijden op het forum.