annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe aansluiting voor tv + internet

Topic gestart op: 12-07-22 19h13

Antwoorden: 6 antwoorden

Imgarde
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe aansluiting voor tv + internet

Nieuwe aansluiting laten installeren, factuur ontvangen en blijkt nu dat ik 85 euro moet betalen per maand ipv 79 of 80 euro,zoals beloofd in de oranje shop. Dit omvat 2 gsm abonnementen, go,light, go,plus, onbeperkt internet + tv met decoder.

Orange per telefoon niet te bereiken voor meer informatie.

wie heeft hier meer informatie voor mij?

Bij voorbaat dank.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Imgarde 

Heb je eventuele extra kortingen ? 

Want ik heb de berekening nog eens gedaan en zoals je ziet is het zelfs € 95 per maand dus hoe kom je bij € 85 ? 

 

Schermafbeelding 2022-07-12 om 19.31.00.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Imgarde
Gewaardeerd verkenner

Ik ben overgestapt omdat het goedkoper was, go light: 11 euro, go plus: 21 euro, internet: 36 en tv met decoder 17 euro= 85 euro. Dit uit het boekje dat ik meegekregen heb van de shop. Mij hebben ze zelfs gezegd dat  het 80 euro ging zijn, anders was ik niet overgestapt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Imgarde 

Ik zie nu net dat ik een abonnement te veel heb aangeduid , sorry. Hier zie je de nieuwe berekening:

Schermafbeelding 2022-07-12 om 19.48.27.png

 Dus je hebt gelijk het is € 79 per maand. 

Maar kijk eens op je factuur maar dan de gedetaileerde factuur want het kan wel zijn dat je een 'extra' betaling hebt omdat je halverwege de maand ergens bent ingestapt. 

Schermafbeelding 2022-07-12 om 19.50.38.png

 Daarna zal je wel de gewone prijs betalen aan € 79 per maand. 

De factuur die erbij staat is maar een voorbeeld omdat het bij de tekst uitgelegd staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Imgarde
Gewaardeerd verkenner

Oké, dank U wel. Ik zie juist dat er nog 2 Mesh WiFi opstaan, aangerekend 15 euro. Ik weet nu niet als dat iedere maand 15 is en of je dit wel,echt nodig hebt. Ik zag de aankoopprijs, blijkt 99,95 te kosten. De installateur heeft hier natuurlijk niets over gezegd, 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen