Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-22 01h27
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb reeds nieuwe orange box in gebruik!
deze heeft wel problemen dat de vaste ondertiteling niet synchroon loopt met de spraak!
volgens installeur een gekend probleem
wanneer wordt dit opgelost
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan je hier niet echt van een antwoord kunnen voorzien wanneer zoiets is opgelost. Of wel ligt dit aan de zender zelf dat het een probleem is of wel aan de box maar dat kan niet gezegd worden door ons.
Je geeft het zelf aan een gekend probleem dus ze zullen op de hoogte zijn dus dan denk ik ook dat je het beste contact zoekt via de klantendienst. Daar vragen of ze je op de hoogte kunnen houden wanneer dit opgelost is.
Ik heb hem nu ook ontvangen, er is me wel iets opgevallen, en dat is dat die afstandsbediening anders is. Of kan mij iemand met zekerheid zeggen dat dit niet zo is, want dan zou men mij een andere moeten geven. Want vroeger kon ik direct via een tyoets op de afstandsbediening naar de zender-gids, en nu staat er nog zelfs geen knop op. In het meegeleverde boekje zie je dan wel die afstandsbediening staan, maar deze lijkt dan wel niet op die van mij. Dus is mijn vraag aan iemand van jullie, is de afstandsbediening van de box 2 anders dan die van box1. En heefdt men gewoon geen nieuw boekje gemaakt voor box 2 omdat enlel die afstandsbediening anders was?
Dus wat ge wilt zeggen dat ge gewoon ongeduldig zijt.... nieuwe hardware heeft altijd wat kinderziektes denk dat er wel ergere dingen zijn dan ondertitels die niet synchroon lopen
Zelf denk ik wel dat synchroon lopen van geluid en beeld gewoon helemaal niets te maken kan hebben met die box. Ten eerste zie je dit ook direct op de manier denk ik hoe die boxen of decoders worden aangeboden. Zoals ik gisteren al zei heb ik bij alle drie al gezeten, en ik raad julie aan als je ooit wil overstappen dan heb je een minder goede keuze gedaan als je naar Proximus gaat, dan naar Telenet. Bij Proximus zitten die boxen vol met bugs, terwijl bij Telenet je vrijwel kan spreken dat die decoder niets mankeert. Binnen de drie maanden krijg je updates die eventuele fouten nog verbeteren, en steeds komen er nog nieuwigheden bij, terwijl Proximus nog in de middelleeuwen leeft Ook hier ondervind ik geen problemen. Enkel die afstandsbediening kon beter voor mij, en met die favoriete zender lijst heb ik ook problemen.
Wij gaan je hier niet echt van een antwoord kunnen voorzien wanneer zoiets is opgelost. Of wel ligt dit aan de zender zelf dat het een probleem is of wel aan de box maar dat kan niet gezegd worden door ons.
Je geeft het zelf aan een gekend probleem dus ze zullen op de hoogte zijn dus dan denk ik ook dat je het beste contact zoekt via de klantendienst. Daar vragen of ze je op de hoogte kunnen houden wanneer dit opgelost is.