annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opvolging verbruik vast internet

Topic gestart op: 03-04-20 10h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Opvolging verbruik vast internet

Net via Facebook en Telefonisch contact gehad in verband voor een opvolging modulle van je vast internet.
Dit zodat je je verbruik van je vaste dienst (voor de moment enkel van toepassing vast internet) kan opvolgen.

Echter deze modulle bestaat niet in my orange. Je krijgt enkel een sms bij het bereiken van de FUP (Fair Use Policy) that's it.

Nu heb ik wel op de modem gezien dat deze het een beetje opvolgt. (klikken op status --> onder Technische gegevens helemaal naar beneden scrollen).

Maar zijn deze cijfers correct?

Het zou vele makkelijker zijn voor de meeste users om aan te melden in My Orange en daar je verbruik te kunnen raadplegen. 

Is dit opkomst?

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  die gegevens kloppen niet daar moet je niet heen kijken. In de My Orange app zijn die gegevens niet zichtbaar. Of dit ooit gaat komen is de vraag ook die is al eens eerder gesteld maar geen antwoord op gekomen , nog niet. 

Je kan wel in je klantenzone je verbruik zien ( als dat werkt ) Dus je dient dan in te loggen op je klantenzone en dan bij je verbruik kan je een keus maken voor ge mobiel verbruik of je vast internet verbruik te zien. 

Moest dat niet werken moet je dat laten weten aan de klantendienst of via messenger want we hebben een nieuwe klantenzone dus vandaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

 

Ik heb hiervoor al gebeld dat dit niet werkt.
Als antwoord krijg ik dat dit niet mogelijk is en enkel maar op het einde van de maand vermeld staat op de factuur.
Via Facebook ook al iets gestuurd krijg ik ongeveer dezelfde antwoord.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  nee het is geen verplichting om die meter te hebben , ja het is verplicht u op de hoogte te brengen moest u tegen uw limiet aankomen. Bij mij heb ik het verbruik wel kunnen zien dus eigenlijk zouden ze een dossier moeten aanmaken en dat opsturen zodat dit intern bekeken kan worden. Ik heb nu ook iets aan de hand in mijn klantenzone en dat dossier ligt inmiddels bij de 3e lijn , dus de hogere technische dienst. 

Zo iets moet werken dus als ik jou was stuurde ik nog eens beleefd of ze er een dossier van willen maken en dat dit ook voor iedereen kan en gaat werken. Telenet zal altijd info door geven aan Orange want als dat niet is , zoals er in jullie gesprek gezegd wordt door de medewerker , dan hoef je die sms ook niet te ontvangen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Ik heb dit gevraagd maar krijg onderstaande antwoord:

"

Jammer genoeg kunnen we hier geen dossier van opmaken. Je kan het verbruik niet opvolgen, de sms zal automatisch worden verstuurd door het systeem om je op de hoogte te houden hiervan.

"

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen