Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 10h45
Antwoorden: 9 antwoorden
Net via Facebook en Telefonisch contact gehad in verband voor een opvolging modulle van je vast internet.
Dit zodat je je verbruik van je vaste dienst (voor de moment enkel van toepassing vast internet) kan opvolgen.
Echter deze modulle bestaat niet in my orange. Je krijgt enkel een sms bij het bereiken van de FUP (Fair Use Policy) that's it.
Nu heb ik wel op de modem gezien dat deze het een beetje opvolgt. (klikken op status --> onder Technische gegevens helemaal naar beneden scrollen).
Maar zijn deze cijfers correct?
Het zou vele makkelijker zijn voor de meeste users om aan te melden in My Orange en daar je verbruik te kunnen raadplegen.
Is dit opkomst?
@Law ja ik heb je gehele chat gelezen ( wil zeggen wat je verstuurd hebt ). Maar je kan en mag dat wel vragen of ze het intern willen bekijken. Er zijn er meerdere die het gevraagd hebben en dat het is opgelost. Ik heb het toen niet gevraagd en in eens zag ik mijn verbruik staan zonder dus iets te doen.
@Anonymous dat is een klein beetje een raadsel. Bij de ene werkt dat perfect en weer iemand anders moet het door geven om het in orde te krijgen. Dus dat zal een raadsel blijven vrees ik hoe en waarom technisch kan ik dat ook niet verklaren.
Ik heb de link naar deze gedeelte van het forum gedeeld en krijg ineens het volgende:
"
Hey,
Ik ga dit zeker intern laten nakijken, want dat klopt niet met de info die wij daar over hebben.
We houden je op de hoogte.
Fijn weekend alvast!
Vriendelijke groet,
Dimitri
"
We zullen zien wat er van komt.
Ik hou jullie op de hoogte.
@Law voila dus er wordt naar gezien. dat is al een positief begin. Heb je gezegd he dat ze er intern zeker naar kijken als je het vraagt. Misschien heb je een verkeerde gehad die moe was of zijne tijd was op .