Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 19h25
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag allemaal
Alvorens ik naar de klantendienst bel had ik graag eens gehoord of jullie mij misschien al wijzer kunnen maken.
Ik heb momenteel een dolfijn abonnement met smartphone (25euro per maand). Internet thuis heb ik bij telenet.
Graag zou ik overschakelen naar de love duo met go intense (9euro combinatie voordeel).
Er loopt momenteel een web promo van 15euro korting gedurende de eerste 3 maand voor nieuwe klanten.
- Tel ik als nieuwe klant?
- Kan ik op dit abonnement overschakelen? Als ik via de app wil kijken voor een nieuw gsm abonnement ben ik verplicht 1gb smart data voor 10 euro per maand erbij te nemen (omdat ik nog gebonden zit aan die gsm). Zal ik ook iets extra moeten betalen bij mijn love duo abonnement?
- Hoe lang duurt het ongeveer voor er een technieker langskomt om alles te installeren?
Alvast bedankt!
Groetjes
Karen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Karenh heel goed te lezen dat je een overstap wil doen. Zal je een aantal vragen beantwoorden.
1 ) helaas je telt niet als nieuwe klant. Je bent dus al klant met de gsm dus die promotie heb je jammer genoeg niet. Maar je hebt wel je korting met de Go Intense dus die heb je wel verdient als je Love neemt.
2 ) Je kan overschakelen naar dat abonnement. Enkel omdat de tarieven en de formules veranderd ben je verplicht die €10 smartphone data te nemen. Dat zijn de nieuwe tarieven die gekoppeld worden aan je gsm abonnement. Houd er dus ook dan rekening mee dat het je abonnement is plus die €10 , totaal €10 + €21 = €31. En daarbij natuurlijk je Love pakket.
3 ) Geen idee hoelang het duurt. Het kan zijn dat ze je volgende week kunnen komen installeren maar dat kan ook de week erop zijn of morgen. Er is geen inkijk vanuit hier in de installatie kalender. Maar zolang je Telenet nog werkt en je zelf niks opzegt heb je internet. Beste is ook pas op te zeggen , telefonisch of per mail , zodra Orange werkt.
@Karenh , @patrick2
Installatie in Regio Gent is momenteel in één week tot anderhalve week.
Hoe lang loopt jouw Dolfijn smartphone abonnement nog? Het is in sommige gevallen voordeliger om de data optie gewoon in 1 keer af te betalen en dan minder per maand te betalen.
Love duo is eigenlijk gewoon prijs mobiele abonnement + €34. Daarnaast is er een éénmalige installatiekost van €49. Deze komt via de eerstvolgende factuur na installatie.
Mocht u nog vragen hebben stel gerust, alleen geen persoonlijke informatie meedelen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Karenh heel goed te lezen dat je een overstap wil doen. Zal je een aantal vragen beantwoorden.
1 ) helaas je telt niet als nieuwe klant. Je bent dus al klant met de gsm dus die promotie heb je jammer genoeg niet. Maar je hebt wel je korting met de Go Intense dus die heb je wel verdient als je Love neemt.
2 ) Je kan overschakelen naar dat abonnement. Enkel omdat de tarieven en de formules veranderd ben je verplicht die €10 smartphone data te nemen. Dat zijn de nieuwe tarieven die gekoppeld worden aan je gsm abonnement. Houd er dus ook dan rekening mee dat het je abonnement is plus die €10 , totaal €10 + €21 = €31. En daarbij natuurlijk je Love pakket.
3 ) Geen idee hoelang het duurt. Het kan zijn dat ze je volgende week kunnen komen installeren maar dat kan ook de week erop zijn of morgen. Er is geen inkijk vanuit hier in de installatie kalender. Maar zolang je Telenet nog werkt en je zelf niks opzegt heb je internet. Beste is ook pas op te zeggen , telefonisch of per mail , zodra Orange werkt.
@Karenh , @patrick2
Installatie in Regio Gent is momenteel in één week tot anderhalve week.
Hoe lang loopt jouw Dolfijn smartphone abonnement nog? Het is in sommige gevallen voordeliger om de data optie gewoon in 1 keer af te betalen en dan minder per maand te betalen.
Love duo is eigenlijk gewoon prijs mobiele abonnement + €34. Daarnaast is er een éénmalige installatiekost van €49. Deze komt via de eerstvolgende factuur na installatie.
Mocht u nog vragen hebben stel gerust, alleen geen persoonlijke informatie meedelen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@patrick2 ,
inderdaad gaat vlot momenteel. Zodanig succes ook momenteel met de mesh wifi dat de solo packs en 3 module packs tijdelijk uitgeput zijn. Enkel nog duo packs.
Momenteel veel meer klanten dan normaal die van Telenet overkomen heb ik zo de indruk.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom