annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakelen van dolfijn smartphone naar love duo

Topic gestart op: 24-06-20 19h25

Antwoorden: 8 antwoorden

Karenh
Ervaren verkenner

Overschakelen van dolfijn smartphone naar love duo

OPGELOST

Dag allemaal

 

Alvorens ik naar de klantendienst bel had ik graag eens gehoord of jullie mij misschien al wijzer kunnen maken.

 

Ik heb momenteel een dolfijn abonnement met smartphone (25euro per maand). Internet thuis heb ik bij telenet.

Graag zou ik overschakelen naar de love duo met go intense (9euro combinatie voordeel).

Er loopt momenteel een web promo van 15euro korting gedurende de eerste 3 maand voor nieuwe klanten.

- Tel ik als nieuwe klant?

- Kan ik op dit abonnement overschakelen? Als ik via de app wil kijken voor een nieuw gsm abonnement ben ik verplicht 1gb smart data voor 10 euro per maand erbij te nemen (omdat ik nog gebonden zit aan die gsm). Zal ik ook iets extra moeten betalen bij mijn love duo abonnement?

- Hoe lang duurt het ongeveer voor er een technieker langskomt om alles te installeren?

Alvast bedankt!

Groetjes

Karen

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh  heel goed te lezen dat je een overstap wil doen. Zal je een aantal vragen beantwoorden. 

1 ) helaas je telt niet als nieuwe klant. Je bent dus al klant met de gsm dus die promotie heb je jammer genoeg niet. Maar je hebt wel je korting met de Go Intense dus die heb je wel verdient als je Love neemt. 

2 ) Je kan overschakelen naar dat abonnement. Enkel omdat de tarieven en de formules veranderd ben je verplicht die €10 smartphone data te nemen. Dat zijn de nieuwe tarieven die gekoppeld worden aan je gsm abonnement. Houd er dus ook dan rekening mee dat het je abonnement is plus die €10 , totaal €10 + €21 = €31. En daarbij natuurlijk je Love pakket. 

3 ) Geen idee hoelang het duurt. Het kan zijn dat ze je volgende week kunnen komen installeren maar dat kan ook de week erop zijn of morgen. Er is geen inkijk vanuit hier in de installatie kalender. Maar zolang je Telenet nog werkt en je zelf niks opzegt heb je internet. Beste is ook pas op te zeggen , telefonisch of per mail , zodra Orange werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

@Karenh , @patrick2 

Installatie in Regio Gent is momenteel in één week tot anderhalve week. 

Hoe lang loopt jouw Dolfijn smartphone abonnement nog? Het is in sommige gevallen voordeliger om de data optie gewoon in 1 keer af te betalen en dan minder per maand te betalen.

Love duo is eigenlijk gewoon prijs mobiele abonnement + €34. Daarnaast is er een éénmalige installatiekost van €49. Deze komt via de eerstvolgende factuur na installatie.

Mocht u nog vragen hebben stel gerust, alleen geen persoonlijke informatie meedelen. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Karenh
Ervaren verkenner

@patrick2 en @TomB mercitjes voor de duidelijke uitleg en antwoorden. Zo ben ik alweer wat slimmer.

Ik ben "jammer genoeg" nog maar 5 maand lid bij orange dus ik vermoed dat de 10 euro smart data bijnemen voordeliger zal uitkomen. Maar goede tip, ik kijk het voor de zekerheid morgen eens na.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  ik ben ook sterk aan het denken alles terug te zetten op Orange. Nu dat de play more , die ik nog heb voor de films , gaat stoppen met de Disney films en serie's heb ik dat eigenlijk niet meer nodig. Ja terug kijk tv want mijn partner kijkt veel terug. Maar ja als ik daar €25 per maand voor moet betalen pfff. Dus ik heb ook een beetje een idee dat het er ook achter schuilt. Want enkel tv en internet bij Telenet met of zonder vaste lijn betaal je net zo veel als dat je Love Trio neemt met twee gsm nummers. Dus tel uit wat je kan besparen per maand. Maar het probleem voor mij ik heb een promotie lopen bij Telenet en als ik die opzeg moet ik iets terug betalen dus moet eens zien. Heb vanmiddag iemand gesproken van jullie van de klantendienst voor totaal iets anders en die vroeg mij ook waarom ik het toen heb opgezegd en of ik niet opnieuw klant wilde worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Karenh
Ervaren verkenner

@patrick2 en @TomB mercitjes voor de duidelijke uitleg en antwoorden. Zo ben ik alweer wat slimmer.

Ik ben "jammer genoeg" nog maar 5 maand lid bij orange dus ik vermoed dat de 10 euro smart data bijnemen voordeliger zal uitkomen. Maar goede tip, ik kijk het voor de zekerheid morgen eens na.

TomB
Orange-werknemer

@Karenh ,

Nu ja €25 naar €31 maar wel enorme verschillen:

150min bellen -> onbeperkt
2.5GB -> 16gb

Voor €6 meer is dit niet slecht 😅

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Karenh
Ervaren verkenner

Inderdaad, is het nu door de corona of niet maar mijn belminuten en data zijn toch al vaak opgebruikt de laatste maanden waardoor ik wel altijd al 2 of 3 euro meer betaalde dus idd, voor 6 euro een hele verbetering :).

Leden met de meeste pluimen