- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE
Hallo allemaal,
sinds donderdag ook klant bij orange maar toch nogdrie vragen.
1) waar moet ik mijn vaste telefoon aansluiten? Die van de klantenservice zegt gewoon in een lan poort, dit werkt niet, waar dan wel? 😕
2) waarom krijg ik steeds een fout als ik mijn app wil koppelen met de decoder?
3) hoelangv duurt het voor we met de gsm op orange zitten? Wij zitten sinds donderdag bij orange tv en internet. Afgelopen maandag hadde we onze simkaart geactiveerd, maar zitten nog steeds op de telenet lijnen met onze gsm. Dat is toch echt lang niet?
mercikes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou je graag helpen Geert ivm je activatie, echter ik heb geen inzage in dossiers (ik ben zelf hier ook als gebruiker aanwezig).
Wat ik je kan aanraden is contact op te nemen via twitter/facebook en je dossiernummer van je klacht dat je gekregen hebt in je telefonisch contact door te geven, zo kunnen zij nagaan wat er aan de hand is. Zo hoef je niet aan de lijn te wachten terwijl ze voor jou uitzoeken wat er gaande is.
Wat betreft het koppelen van de TV app aan je decoder, krijg je een foutmelding? Probeer je deze te koppelen terwijl je op het Orange Wi-Fi netwerk of mobiel netwerk aangesloten bent? Wat betreft je tweede nummer, zolang dit onder hetzelfde klantnummer valt, komt deze mee in aanmerking voor de data verdubbeling (als het geen arend is, gezien deze ongelimiteerde data heeft).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Na eer dan een maand is alles in orde gekomen (denk ik tot nu toe) ☺️
Laat ons hopen dat ook zo effectief is 😝
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geet115,
Met de overname bedoel ik als het fout gaat dat bijvoorbeeld de naamsspelling enzo correct gebeurd voorbeeld : uw naam is janssen maar telenet heeft jansen staan dan zegt telenet al wij kennen die naam niet dus op zo een manier kan het fout gaan , kans is 1 op de 99 maar bestaat. Maar het komt in orde betreft die overname.
Uw vaste lijn is dat een bestaand nummer ? Zo ja mag deze nooit opgezegd worden bij de andere provider anders kunnen zij deze niet overnemen. In het algemeen mag een telefoon nummer nooit opgezegd worden deze worden altijd overgedragen zonder stopzetting anders bent u de nummers kwijt.
Kwa factuur kan ik natuurlijk niet oordelen maar het ligt aan de periode . Betaald u aan het begin van de maand dan gaat Telenet een deel crediteren aangezien het dan rond deze periode zou zijn. orange is altijd einde van de maand in mijn geval toch .
