Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 20h37
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag overstappen naar scarlet maar heb hier mijn easy switch nummer voor nodig. Helaas heb ik geen 1ste factuurpagina en ik krijg me maar niet ingelogd in mijn klantenzone?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan u enkel ook maar aanraden om die Easy Switch nog even te vergeten en alles zelf met beide providers te regelen.
Wanneer je hier de zoekfunctie eens gebruikt zul je genoeg topics en posts vinden die aantonen dat Easy Switch nog totaal niet op punt staat.
Timmy heeft nu gewoon bevestigging van 2 ervaren mensen die elk op hun beurt wel weten waarover ze hier praten
@Timmy wel spijtig dat je ons verlaat ik ben al 3j zeer tevreden klant bij Orange na 17j trouwe klant te zijn bij de paarse concurent en niks van voordelen gekregen ginder
hier bij Orange amper lid en had al voordelen en nu net men 2de telefoon ontvangen voor 39€
@Timmy ben je minder dan 1 maand klant dan heb je automatisch nog geen factuur. Je klantenzone login zal je dan ook nog moeten aanmaken. Beste wat je kan doen is online bij Scarlet een abonnement aanvragen met nummerbehoud zonder easy switch. De easy switch staat ook nog niet helemaal op punt , en een nummeraanvraag van provider naar provider gaat wat sneller. Je zal dan je simkaart opgestuurd krijgen en je zal die moeten activeren of Scarlet doet dat voor je.
Ik kan u enkel ook maar aanraden om die Easy Switch nog even te vergeten en alles zelf met beide providers te regelen.
Wanneer je hier de zoekfunctie eens gebruikt zul je genoeg topics en posts vinden die aantonen dat Easy Switch nog totaal niet op punt staat.