annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstappen van orange naar scarlet

Topic gestart op: 30-03-20 20h37

Antwoorden: 7 antwoorden

Timmy
Rekruut scout

Overstappen van orange naar scarlet

OPGELOST

Ik zou graag overstappen naar scarlet maar heb hier mijn easy switch nummer voor nodig. Helaas heb ik geen 1ste factuurpagina en ik krijg me maar niet ingelogd in mijn klantenzone?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timmy 

Ik kan u enkel ook maar aanraden om die Easy Switch nog even te vergeten en alles zelf met beide providers te regelen.

Wanneer je hier de zoekfunctie eens gebruikt zul je genoeg topics en posts vinden die aantonen dat Easy Switch nog totaal niet op punt staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
cash
Ervaren verkenner

@Cdt24801 @patrick2 

Timmy heeft nu gewoon bevestigging van 2 ervaren mensen die elk op hun beurt wel weten waarover ze hier praten

@Timmy  wel spijtig dat je ons verlaat ik ben al 3j zeer tevreden klant bij Orange na 17j trouwe klant te zijn bij de paarse concurent en niks van voordelen gekregen ginder

hier bij Orange amper lid en had al voordelen en nu net men 2de telefoon ontvangen voor 39€ 

patrick2
Wijze
Wijze

@Timmy  ben je minder dan 1 maand klant dan heb je automatisch nog geen factuur. Je klantenzone login zal je dan ook nog moeten aanmaken. Beste wat je kan doen is online bij Scarlet een abonnement aanvragen met nummerbehoud zonder easy switch. De easy switch staat ook nog niet helemaal op punt , en een nummeraanvraag van provider naar provider gaat wat sneller. Je zal dan je simkaart opgestuurd krijgen en je zal die moeten activeren of Scarlet doet dat voor je.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timmy 

Ik kan u enkel ook maar aanraden om die Easy Switch nog even te vergeten en alles zelf met beide providers te regelen.

Wanneer je hier de zoekfunctie eens gebruikt zul je genoeg topics en posts vinden die aantonen dat Easy Switch nog totaal niet op punt staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 we zeiden toch beide hetzelfde ? 🙄

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen