Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-20 15h22
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige week heb ik via internet mijn pack laten stoppen. Ik kreeg een bevestigingsmail. Door de nakende Lockdown heb ik zo snel mogelijk modem en decoder opgestuurd. Ik ben echter nog steeds aan het wachten tot mijn pakket wordt stop gezet... Of op verdere instructies van Orange...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@waxje je kan eens sturen via Facebook Messenger of Twitter. Moest je dat niet hebben dan bel je de klantendienst. Eventueel deze link eens gebruiken en alles nog eens door sturen:
https://www.orange.be/sites/b2c/files/retrourinstructies_voor_de_toestellen.pdf
En hier een link zodat je een bewijs kan opsturen van terug sturing van je pakket. Dan wordt dit sneller opgevolgd voor een snellere afhandeling. Je moet dan wel het bewijs hebben gekregen van de post waar je je pakket hebt opgestuurd.
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
@waxje je kan eens sturen via Facebook Messenger of Twitter. Moest je dat niet hebben dan bel je de klantendienst. Eventueel deze link eens gebruiken en alles nog eens door sturen:
https://www.orange.be/sites/b2c/files/retrourinstructies_voor_de_toestellen.pdf
En hier een link zodat je een bewijs kan opsturen van terug sturing van je pakket. Dan wordt dit sneller opgevolgd voor een snellere afhandeling. Je moet dan wel het bewijs hebben gekregen van de post waar je je pakket hebt opgestuurd.
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur