annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paketten films

Topic gestart op: 06-01-20 08h34

Antwoorden: 6 antwoorden

vato16
Aspirant verkenner

Paketten films

Heb je bij orange tv ook paketten zoals play more bij telenet? Voor films en series op aanvraag. Mvg

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
ElkeBieseman
Gewaardeerd verkenner

Nee helaas heeft Orange dit nog niet.

Netflix of Amazon Prime(van duitsland in het nederlands) is een oplossing hiervoor 🙂 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ElkeBieseman  wij hebben Amazon Prime gehad thuis maar waren er niet tevreden van. Te weinig aanbod en veel niet ondertiteld . Vandaar ook de opzeg geweest en niet tevreden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ElkeBieseman
Gewaardeerd verkenner

Ik had eerst het succes dat ik als ik op vakantie was amazon prime van UK had  kunnen aanschaffen, wegens een kleine fout perongeluk naar de Nederlandstalige overgegaan en dit was helaas inderdaad veel minder aanbod! 

Ook viel mij op dat je op amazon.uk en amazon.com films kunt kopen en huren, dit is niet het geval op amazon.de 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ElkeBieseman  het is inderdaad zo dat er per land verschillend een aanbod is. Was over een tijd geleden eens bij mijn collega van het werk en die heeft ook Netflix. Die had het eens opgezet want die gebruikt de Amerikaanse versie ervan. Wat blijkt die had vele malen meer films als wij thuis op Netflix. Maar goed het heeft allemaal met rechten te maken wat wel en niet per land kan en mag worden uitgezonden. Toch kan je je wel aanmelden op de verschillende landen maar daar begin ik niet mee.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen