annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Partnerschap met Luminus!

Topic gestart op: 20-03-23 10h58

Antwoorden: 9 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Partnerschap met Luminus!

 

Ugh aan iedereen!

Totem komt jullie vertellen over een nieuwe samenwerking😊

Sinds 01/03/2023 en tot 31/08/2023 kan je genieten van buitengewone voordelen door een Love pack en een Luminus Comfy contract (vast of variabel) af te sluiten.

Om hiervan te profiteren is het heel eenvoudig 😉 Neem gewoon contact op via dit nummer 0800/35 507 of vraag om teruggebeld te worden.

Totem wil je erop wijzen dat activeringen alleen telefonisch gebeuren!

Klik op deze link voor meer informatie.

Kortom, je kan 2 verschillende contracten tegelijkertijd activeren waarbij je daarna de vrijheid hebt om jouw abonnementen te beheren door 2 aparte facturen bij Orange en Luminus 😊.

Totem wil het beste voor zijn community!

Totem

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
fregilcy
Veteraan verkenner

ik ben vroeger klant geweest van Luminus , eerlijk ik heb toen gezegd ik stop ermee en begin er nooit meer aan,  Ik moet toegeven tijden veranderen en alles kan veel beter zijn  maar sorry ik blijf waar ik ben en volgens test aankoop kan ik mij voorlopig niet verbeteren . dus ik blijf. en dag Luminus het allerbeste toegewenst maar zonder den dezen. zeggen de chin......

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@fregilcy @Ik blijf nu bij Orange verander niet meer ben er echt tevreden . Zelfs in mijn buurt is een winkel kan er altijd binnen stappen en met een glimlach wordt ik altijd zeer goed bediend met alle vragen 🧐. Geen enkele vraag vinden ze dom . Op alles kunnen ze helpen . Waarom dan nog veranderen .? Waar je tevreden 😊 van bent. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
fregilcy
Veteraan verkenner

Luminus, hmmm, jajaja hmmm, zonder woorden is beter. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem Mij hebben ze gecontacteerd  via de telefoon , dat klopt activatie gebeurd alleen telefonisch. van de persoon kreeg ik dezelfde uitleg . Goed bezig 👍

@Helen1 @Totem Wil er wel even bij zeggen na ons gesprek aan de telefoon van Orange dat mensen met een SOCIAAL TARIEF er niet mee gebaat zijn al in de maandelijkse factuur 🧾 een bedrag voor  deze mensen afgetrokken wordt. En dat is bij elke provider het zelfde . En en dan blijf je het beste waar je al een contract hebt .Bij een sociaal tarief heb je een vast contract. Geen variabele contract. Het geeft dan niet veel nut om te veranderen . Ben ik al verschillende keren voor opgebeld en hebben het ook bevestigd. 
fijne groeten iedereen die er nut bij geeft 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen