annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Powerlines

Topic gestart op: 01-10-22 16h32

Antwoorden: 3 antwoorden

Trickie
Veteraan verkenner

Powerlines

OPGELOST

Hallo,

Ik zit nu bij Telenet en denk eraan om een Love Pack bij orange te nemen. Bij Telenet zijn Powerlines (met Wifi-extenders) inbegrepen in het abbo.

Is dat bij Orange ook of moet je die apart kopen? (Kost ca. 100€)

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Zijn niet inbegrepen @Trickie 

in de plaats van powerlines, etc zou ik eerder opteren voor een Mesh, dan blijft de naam (SSID) dezelfde

Twee modules kosten 99.95 EUR, 3 modules 139.95 Mesh WiFi - Slimme wifi vanaf €99,95 | Orange België

Deze krijgen enkel updates (van software) als ze op een Orange netwerk zitten

Je kunt ook opteren voor een iets duurdere mesh, en met wifi 6  - zie deze thread Opgelost: Mesh Wifi satellieten verbinden met orange router - Tribe

twee of 3 modules afhankelijk van je noden TP-Link Deco X50 Mesh Wifi 6 (3-pack) - 2022 - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

Goede reviews TP-Link Deco X50 Review: Solid and great value - Blacktubi

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Trickie
Veteraan verkenner

@GregoryBedankt voor het antwoord. Is echter geen optie want heb minstens één bedrade aansluiting nodig. Powerline Adapter met Wifi clone (zelfde SSID en paswoord) werkt goed voor mij. Zal dit dus apart moeten aankopen bvb. https://www.coolblue.be/nl/product/865806/tp-link-tl-wpa8635p-kit-wifi-1200-mbps-2-adapters.html.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Die meshes van deco hebben ook een bedrade aansluiting @Trickie 

choice is yours

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zijn niet inbegrepen @Trickie 

in de plaats van powerlines, etc zou ik eerder opteren voor een Mesh, dan blijft de naam (SSID) dezelfde

Twee modules kosten 99.95 EUR, 3 modules 139.95 Mesh WiFi - Slimme wifi vanaf €99,95 | Orange België

Deze krijgen enkel updates (van software) als ze op een Orange netwerk zitten

Je kunt ook opteren voor een iets duurdere mesh, en met wifi 6  - zie deze thread Opgelost: Mesh Wifi satellieten verbinden met orange router - Tribe

twee of 3 modules afhankelijk van je noden TP-Link Deco X50 Mesh Wifi 6 (3-pack) - 2022 - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

Goede reviews TP-Link Deco X50 Review: Solid and great value - Blacktubi

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen