Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-22 14h36
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik vind dit toch weer een spijtig voorval, de prijzen zijn weeral gestegen zonder ons te verwittigen, tv 1€ duurder , waarom, en abonnement van mijn vrouw ook 1,85€ duurder, zomaar, ik zou graag eerst op voorhand verwittigd worden, maar jullie doen blijkbaar toch wat jullie willen, ik vind dit niet correct
Er zijn er twee geweest @Ericske
internet + 2, tv + 1 https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Orange-trekt-tarieven-voor-vast-internet-en-tele...
en dan de abonnementen
volledige samenvatting hier https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Elke klant is op voorhand verwittigd , dit is via de website , via social media en zeker via de factuur. Dus het is toch belangrijk de info op je factuur te bekijken want daar heeft dat bij gestaan bij elke klant.
Daarnaast mag en kan elke provider zijn prijs aanpassen wanneer dit nodig is , dat de provider nodig vindt. Ben je het er niet mee eens is een contract ontbinding mogelijk en staat het je vrij over te stappen naar een andere provider.