annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijsstijging

Topic gestart op: 27-07-22 14h36

Antwoorden: 3 antwoorden

Ericske
Aspirant verkenner

Prijsstijging

Ik vind dit toch weer een spijtig voorval, de prijzen zijn weeral gestegen zonder ons te verwittigen, tv 1€ duurder , waarom, en abonnement van mijn vrouw ook 1,85€ duurder, zomaar, ik zou graag eerst op voorhand verwittigd worden, maar jullie doen blijkbaar toch wat jullie willen, ik vind dit niet correct

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Ericske goedemiddag,

spijtig dat jij er zo over denkt!

Maar zoals @patrick2 en @Gregory  je al schreven heeft iedereen bericht gekregen ook jij hoor.

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er zijn er twee geweest @Ericske 

internet + 2, tv + 1 https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Orange-trekt-tarieven-voor-vast-internet-en-tele...

en dan de abonnementen 

volledige samenvatting hier https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ericske 

Elke klant is op voorhand verwittigd , dit is via de website , via social media en zeker via de factuur. Dus het is toch belangrijk de info op je factuur te bekijken want daar heeft dat bij gestaan bij elke klant. 

Daarnaast mag en kan elke provider zijn prijs aanpassen wanneer dit nodig is , dat de provider nodig vindt. Ben je het er niet mee eens is een contract ontbinding mogelijk en staat het je vrij over te stappen naar een andere provider. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen