annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pro league , eleven sports 4-6

Topic gestart op: 04-08-20 00h03

Antwoorden: 16 antwoorden

Hasan88
Gewaardeerd verkenner

Pro league , eleven sports 4-6

OPGELOST

İs het mogelijk voor love trio klanten om Eleven sport 3-6 te activeren zonder naar een orange winkel te moeten gaan? Hoeveel kost het per/maand? İs het maandelijks opzegbaar? Bestaat er zoiets als een proefperiode/free pass? Als iemand me met 1 of meerdere vragen kan helpen , zou goed zijn. Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Ga naar één van de kanalen op de tv -> rode knop -> code ingeven -> kanalen zijn actief binnen de 24u.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Gekeymeu
Rekruut scout

Een e-mail gekregen van Orange met tekst: "Allemaal gratis, gedurende 2 maanden, live op je tv of in de Orange TV-app of de Orange TV Plus-app via de 3 zenders van ELEVEN Pro League" en een knop "OK, ik activeer mijn 2 gratis maanden op mijn Klantenzone". Nergens staat echter aangegeven of dit de eerste twee maanden van een abonnement zijn, of een echte proefperiode van twee maand zonder verdere verplichtingen. Ook in de Klantenzone vind ik geen duidelijkheid hierover.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hasan88  je kan eens de klantendienst contacteren om een activering te vragen. Of ze het kunnen weet ik niet , je kan ook eens via Messenger of Twitter sturen. Je maandelijks bedrag is voor € 10 , 99 per maand en je hebt geen pref pass of proef sessie dus het is alles of niks. Het is altijd wel maandelijks opzegbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chiquita
Aspirant genezer

@patrick2  Waar vind je dat het maandelijks opzegbaar is? 

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Staat er nu bij 🙂
De optie kan ja vanaf heden bestellen 

(en het is GRATIS dit weekend)

Leden met de meeste pluimen