annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte service Orange

Topic gestart op: 17-12-18 12h00

Antwoorden: 10 antwoorden

Ingrid1
Aspirant scout

Slechte service Orange

Ik was consultant van Smart SN, dochterbedrijf van Orange. Eén van mijn eerste klanten, een goede vriend, koos voor Orange dankzij mij. Ik ben uit woede gestopt bij Smart, mede vanwege onderstaande:

De ellende was sindsdien niet te overzien. Geen of nauwelijks communicatie met Orange. De bal werd voortdurend teruggespeeld naar Telenet. Afspraken worden niet nagekomen. Zelfs de technieker die uiteindelijk de installatie MOCHT neerleggen en mijn goede vriend in alles hielp, werd op zijn vingers getikt door Orange! Hij mocht geen service leveren.

Mijn klant betaalde ondertussen maandelijks wel automatisch de facturen maar heeft meer dan een half jaar geen tv en internet gehad! Uiteindelijk is hij van pure ellende sinds kort maar naar Proximus gegaan. Heeft-ie tenminste ook nog Netflix.😡

Nu pas, dus 11 maanden later! heeft hij de bevestiging dat hij Orange kan opzeggen en hij twee maanden terugbetaald krijgt. Dit is een grote schande. Zowel van Smart SN die niets heeft gedaan om te helpen, maar het meest van Orange vanwege verregaande wanprestatie. Er is veel tijd, energie en frustratie verloren gegaan. Er wordt nauwelijks iets terugbetaald. 

Orange: wat gaan jullie nu echt terugbetalen? Ik eis namens mijn klant dat jullie hem volledig compenseren.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Ingrid1
Aspirant scout

De klantendienst doet niets. En er is niet eens een ombudsman. Zeer zeer slechte organisatie. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen