annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone met love pack abonnement

Topic gestart op: 25-11-19 13h26

Antwoorden: 6 antwoorden

SveniaS
Aspirant verkenner

Smartphone met love pack abonnement

Hej!

Ik heb momenteel al 3maand love trio pack. Zeer tevreden trouwens 😄

Ik had graag een smartphone gehad. Meestal kan je dit nemen bij je abonnement van je gsm. Nu was de vraag of dit ook kan bij een love trio pack?

😄

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Rubenceup
Ervaren verkenner

Ik had eigenlijk exact dezelfde vraag. Momenteel al 9 maanden (tevreden) Love-klant.

Je ziet promo's voor smartphones die je dan met korting kan aankopen indien je een abonnement neemt.

 

--> Zijn deze kortingen ook van toepassing als je reeds Love hebt? Of telt dit alleen voor nieuwe aansluitingen/abonnementen?

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Rubenceup  het valt een beetje te zien welke kortingen u bedoeld. Als het gaat om de aankoop van de gsm aan verminderde prijs gaat het zeker ,ook als u die korting wil hebben op de gsm naar uw goesting. Dus bijvoorbeeld u wil die huawei p30 aan 49 euro dan kan u die nemen dat gaat als promotie. Enkel de promo zoals korting op je love pack die krijgt u niet meer omdat u al klant bent en deze korting al gehad heeft of het abonnment aan 50 procent korting telt ook niet omdat dit is voor nieuwe klanten met alleen maar de gsm dus geen love pack.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Rubenceup
Ervaren verkenner

@patrick2 Bedankt!

Dus bvb:

Iphone 11 kost €809, indien je Koala neemt komt deze op €709

 

--> Ik kan dan, omdat ik reeds Koala heb in mijn Love-pack, deze iPhone aan €709 aankopen?

patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad @Rubenceup  en misschien een leuk weetje ,u kan als klant twee joint offers nemen. Dat wil zeggen u kan op uw naam 2 toestellen nemen met korting bijvoorbeeld dan eentje voor u en eentje voor de feestdagen voor uw partner. U betaald deze verbintenis af in 12 of 24 maanden.

Kleine tip misschien voor de feestdagen Smiley Knipoog

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen