annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tijd voor nieuwe ontwikkelingen .....

Topic gestart op: 07-10-21 12h51

Antwoorden: 26 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Tijd voor nieuwe ontwikkelingen .....

Door de tijd heen zijn er al verschillende dingen veranderd bij Orange , denk hierbij aan de nieuwe Go abonnementen als ook de nieuwe toevoeging van de Orang Plus app. 

Maar eigenlijk zijn die veranderingen relatief klein ten opzichte van de andere providers. Zo heeft Telenet de One pakketten gelanceerd en Proximus heeft dan weer gesleuteld in zijn packs en mobile abonnementen. 

Wanneer gaat Orange uitbreiden in de pakketten? Dat wil zeggen :

* Go Unlimited minimaal optrekken naar 40 GB per maand of beter nog geheel onbeperkt maken. Zie Proximus die dat ook kan aanbieden.

* de nieuwe decoder die al enige tijd op de planning staat.

* terug kijk tv in het Love pack toevoegen en ook Orange tv beschikbaar maken op pc of laptop.  

Heb een beetje het idee dat Orange aan het stil vallen is op bepaalde vlakken. Weet dat het ook tijd en investeringen kost om bepaalde dingen te realiseren maar toch had ik wel iets als een antwoord verwacht op de andere spelers. 

Ondertussen heeft Lyca mobile ook gesleuteld aan zijn formules en daar komt nog eens bij Hey telecom. Die is opgezet maar je krijgt er zelfs meer mobiele data voor minder geld per maand ( € 25 ). 

Dus denk dat het tijd wordt om echt eens iets nieuws en echt concurrerent terug op de markt te zetten. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
26 ANTWOORDEN 26
Data_w
Ervaren verkenner

5G uitrol nog niet veel van gemerkt nog steeds 4G in antwerpen… we wachten vol enthousiasme af.

dus orange nu alles zetten op ondersteuning van de esim voor de smartwatch en de one number functie. 😁

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

het valt wel op dat op meerdere toppics niet gereageerd word als het over innovatie/vernieuwing gaat van Orange Hardware :-(.

0 pluimen
Defroy
Ervaren verkenner

De orange tv lite website kan ook met een decoder gekoppeld worden om webtv te kijken link: https://orangetvplus.be

Ontdekte het toen ik de tv plus app aan her bekijken was op de website.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem Komt er dit jaar nog iets nieuws voor de klanten? 

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik wacht eveneens met smart op de nieuwe decoder. Heb momenteel een Love Duo en kom van een Trio. Reden is dat de digicorder van Orange meer problemen gaf dan oplossingen. De app van Orange TV is voor mij ook geen echte oplossing omdat ik hier met een aantal digibeten in huis zit waar je niet moet beginnen uitleggen dat men op tv kan kijken via het streamen vanaf je telefoon of tablet. 1 knopje op de afstandsbediening en men wil beeld 😉.

Dus de dag dat de nieuwe decoder beschikbaar komt hang ik aan de telefoon.

Leden met de meeste pluimen