Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-04-19 16h30
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ikzelf zou heel graag willen overstappen van Telenet (waar ik al van de 1st generatie klant ben) naar Orange omdat ik Telenet kotsbeu ben. Wat me echter tegenhoudt zijn de constante problemen met de decoder van de televisie, ik kan echt niet begrijpen dat die problemen zo lang blijft aanslepen? Ook in mijn directe omgeving zijn er tal van mensen die willen overstappen maar de stap niet durven zetten omwille van allerlei problemen met de producten van Orange. Komt er beterschap of is er al beterschap?
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb deze morgen de knoop doorgehakt en ga over naar Orange. Alvast bedankt aan iedereen voor zijn overtuigende berichten.
Zoals steeds en overal zul je tevreden en minder tevreden tot ontevreden klanten vinden.
En zoals overal zijn het vooral de laatste twee categoriën die je hoort of leest. Wanneer alles goed gaat hoor of zie je (bijna) niemand.
Waarmee ik maar wil zeggen: er zijn inderdaad mensen die problemen hebben met Orange materiaal, maar er zijn eveneer ook veel mensen die geen klagen hebben van hetzelfde gerief ...
En je zou de eerste niet zijn die overstapt om kort daarna zo snel mogelijk terug over te stappen naar de oude provider omdat het gras eigenlijk toch zo groen niet was aan de overkant. In beide richtingen ....
Besluit: je moet doen waar je u goed bij voelt. Pas dan kun je weten of het een goed besluit was en al dan niet terugkeren.
Beste Cdt24801,
Ik geef je volledig gelijk over de tevreden en ontevreden mensen, die heb je inderdaad overal. Dat ik Telenet zal verlaten is een feit en mijn grote voorkeur gaat naar Orange, Ik hoop echt dat ze me niet zullen teleurstellen en dat het kwalitatief zeker zo goed zal zijn.
Alvast bedankt voor je antwoord,
Groeten
@Peter4 over de kwaliteit van Orange geen klagen. Heb ook nooit problemen ondervonden bij Orange. Gsm bereik tevreden van en tv is tv dus de benodigde zenders zijn er om te zien.
Ik besef maar al te goed dat er eens iets fout kan lopen of stuk kan gaan, het is tenslotte ook elektronische apparatuur en waarschijnlijk wel heel gevoelig maar dan moet het ook meteen opgelost worden.
Ik zal mij morgen eens heel goed laten informeren in een Orange store en dan hak ik alsnog de knoop door.
Groeten
Zoals ik reeds zei, je moet doen waar je u goed bij voelt. Wanneer uw gevoel zegt dat je echt weg wil bij Telenet dan moet je dat inderdaad doen. De toekomst zal dan uitwijzen of het voor u in uw sitiatie een goede beslissing was of niet.
Moest je beslissen van over te komen, welkom bij Orange (als gebruiker, net zoals wij allemaal hier). En moest blijken dat uw verwachtingen toch niet ingelost worden, tegenwoordig is niets meer definitief. Een terugkeer of nog een andere overstap is zo gepiept