Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 19h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??
Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??
@ChristiaanB Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, misschien wéét iemand van Orange dit.
Hoe komt het dat je de apparatuur niet kan binnen brengen in één van de vele Orange shops? Je kunt er wel allerlei abonnementen afsluiten, dan zou "binnen brengen" toch ook moeten kunnen ?
@phil48 ik heb deze vraag al eens gesteld rechtstreeks aan Orange.
Het is een bewuste keuze van Orange dat ze dit niet willen doen. Hetzelfde als dat er geen modems of decoders voorradig zijn in de shop voor omruiling. Dus het is gewoon bewust gekozen en ook om de reden dat het dan niet te druk is in de shops en dat ze meer tijd hebben voor andere zaken om de klanten te helpen. Daarom alles op sturen of laten vervangen door een technieker.
Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??
Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??
Hallo @ChristiaanB,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson