- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Terugsturen modem ed
Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??
Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@ChristiaanB Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Gewoon uit nieuwsgierigheid, misschien wéét iemand van Orange dit.
Hoe komt het dat je de apparatuur niet kan binnen brengen in één van de vele Orange shops? Je kunt er wel allerlei abonnementen afsluiten, dan zou "binnen brengen" toch ook moeten kunnen ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@phil48 ik heb deze vraag al eens gesteld rechtstreeks aan Orange.
Het is een bewuste keuze van Orange dat ze dit niet willen doen. Hetzelfde als dat er geen modems of decoders voorradig zijn in de shop voor omruiling. Dus het is gewoon bewust gekozen en ook om de reden dat het dan niet te druk is in de shops en dat ze meer tijd hebben voor andere zaken om de klanten te helpen. Daarom alles op sturen of laten vervangen door een technieker.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??
Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??
Hallo @ChristiaanB,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
