Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Terugsturen modem ed

Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange.  Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??

Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Leidende sjamaan

@ChristiaanB  Ik heb dit ook aan de hand gehad. Dit komt doordat Bpost blijkbaar niet alles door geeft aan Orange. Het beste is om een mail te doen naar Orange met uw bewijs wat u heeft gekregen. Dat is dat kleine bonnetje en scan dat in. Zo heb ik het ik opgelost toen en het was in orde. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

mailen naar waar ? Ik kan als ‘niet klant’ al niet veel meer doen ...

0 pluimen
Leidende sjamaan

@ChristiaanB  hierbij wat extra info . Druk op de link  en u kan daar de gegevens in geven. Ook het bewijs van de Bpost kan daar bij gezet worden en het is opgelost. Dit is een aparte link heb ik net ook gevonden dus blijkbaar gaat er veel mis met de comunniucatie onderling. En betreft die ' boete ' niet te veel van aantrekken. Dat is gewoon om de klant bang te maken of zo want iedere klant heeft een maand de tijd om alles binnen te brengen. Deze maand gaat in vanaf het moment van stopzetting.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leidende sjamaan

@patrick2 

Hey Patrick,

Dat is wel een goede tip, die link. Die kende ik ook nog niet. 😎

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leidende sjamaan

@Cdt24801  das graag gedaan he 🙂 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Heel interessant die link, ik ga die in mijn favorieten zetten... wie weet heb ik die ooit eens nodig.

@ChristiaanB 
Heb vroeger zelf al eens Orange internet gehad, was toen nog Mobistar. Was nog niet via de kabel. Werkte voor geen meter!!! Heb toen ook de modem teruggestuurd, maar kreeg ook geen bevestiging van teruggave!!! Nooit niks meer van gehoord!!!

Met die link van @patrick2  waar je uw bewijs kan mailen, zal het zeker in orde komen!!

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Hallo. Ik had die link uiteindelijk ook gevonden gisterenavond. Na veel zoeken. Het zou misschien beter zijn dat men die link ook meteen meestuurt met de instructies voor het terugsturen van het materiaal. 

Toch bedankt voor de moeite. Leuk en constructief forum. Zelfs op kerstmis ☺️

Community Manager
Community Manager

Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange.  Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??

Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??

Hallo @ChristiaanB,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@ChristiaanB  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen