annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet graag naar Orange

Topic gestart op: 11-04-19 16h30

Antwoorden: 18 antwoorden

Peter4
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet graag naar Orange

OPGELOST

Ikzelf zou heel graag willen overstappen van Telenet (waar ik al van de 1st generatie klant ben) naar Orange omdat ik Telenet kotsbeu ben. Wat me echter tegenhoudt zijn de constante problemen met de decoder van de televisie, ik kan echt niet begrijpen dat die problemen zo lang blijft aanslepen? Ook in mijn directe omgeving zijn er tal van mensen die willen overstappen maar de stap niet durven zetten omwille van allerlei problemen met de producten van Orange. Komt er beterschap of is er al beterschap?

Met vriendelijke groeten

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Peter4
Gewaardeerd verkenner

Heb deze morgen de knoop doorgehakt en ga over naar Orange. Alvast bedankt aan iedereen voor zijn overtuigende berichten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Josette
Wijze
Wijze

Peter4,

ook wij waren bang om het te doen maar hebben goede begeleiding gekregen, 

van een persoon die voor Orange werkt, alles is goed verlopen,

alleen dat Telenet de overgang tegenhield van internet maar hebben nooit zonder gezeten.

Nog géén seconde spijt van gehad.

Ik weet niet waar U woont maar wij in Limburg.

Nog beterkoop ook.

Succes met de overgang. Zeker doen.

Josette.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Peter4
Gewaardeerd verkenner

Heb deze morgen de knoop doorgehakt en ga over naar Orange. Alvast bedankt aan iedereen voor zijn overtuigende berichten.

Surfer
Ervaren genezer

Dag Peter4, 

Ik vermoed dat je alles hebt bij Telenet.

Een zeer goeie raad die ik, samen met velen anderen, overweeg goed de dingen. Dat hebben we allemaal gedaan, dit mss stap voor stap.

Verbrand je oude Telenet schepen niet direct, voordat je prijs en kwaliteit hebt afgewogen. Als je zeker weet, dan pas kan je, gedeeltelijk of alles, bij Orange de abonnementen nemen die je wilt.

Heel veel succes bij de overgang van Telenet naar Orange.

Gegroet, 

Surfer

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Een goede raad, maar misschien wat (te) laat .... Gefrustreerde smiley

De post van Peter4 dat de knoop doorgehakt werd is intussen al een maand oud ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Ja dat is zo. Maar dat neemt niet weg dat onze vriend het nog eens kan lezen. 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen