Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet graag naar Orange

OPGELOST

Ikzelf zou heel graag willen overstappen van Telenet (waar ik al van de 1st generatie klant ben) naar Orange omdat ik Telenet kotsbeu ben. Wat me echter tegenhoudt zijn de constante problemen met de decoder van de televisie, ik kan echt niet begrijpen dat die problemen zo lang blijft aanslepen? Ook in mijn directe omgeving zijn er tal van mensen die willen overstappen maar de stap niet durven zetten omwille van allerlei problemen met de producten van Orange. Komt er beterschap of is er al beterschap?

Met vriendelijke groeten

Labels (2)
18 ANTWOORDEN 18
Leidende sjamaan

@Surfer 

Een goede raad, maar misschien wat (te) laat .... Gefrustreerde smiley

De post van Peter4 dat de knoop doorgehakt werd is intussen al een maand oud ....

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Ervaren genezer

Ja dat is zo. Maar dat neemt niet weg dat onze vriend het nog eens kan lezen. 😉

0 pluimen
Leidende sjamaan

Da's waar Smiley Knipoog

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen ben ik al reeds 14 dagen Orange klant en ik ben heel blij 🙂

Leidende sjamaan

Da's fijn. Dan zijn wij ook blij Smiley Erg vrolijk

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ook heel lang bij Telenet geweest en na wat nagaan wat en hoe met Orange de overstap gemaakt en zeker niet beklaagd. Enkel in het begin wat problemen met snelheid internet. Melding van gemaakt en werd op afstand een aanpassing in modem gemaakt. Was nog niet opgelost. Terug melding gemaakt en een technieker over de vloer gekregen. Nieuwe apparatuur aan de muur en probleem opgelost. Telenet en Orange via de Kabel maar vind toch dat het beter gaat via Orange. Nu na meer dan een jaar nog steeds tevreden.

Leidende sjamaan

@jcl1785  dat is ook heel goed nieuws. Ervaringen lezen we ook graag hier op de Tribe. 

Nu nog wel lang actief blijven hier he 🙂 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

neen actiev al sinds een uur

 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@jcl1785  welkom dan ook op de Tribe. Probeer je weg een beetje te zoeken hier ook door middel van de zoekbalk kan je al een heel eind op weg komen. Hier heb je nog twee linkjes die zeker de moeite waard zijn eens te lezen. En als je vragen hebt deze zeker stellen !! 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413


https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen