annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verliezen van e-mailadres is de grootste oorzaak dat mensen niet veranderen van provider

Topic gestart op: 21-02-18 20h13

Antwoorden: 20 antwoorden

Rob
Gewaardeerd verkenner

Verliezen van e-mailadres is de grootste oorzaak dat mensen niet veranderen van provider

Orange is goedkoper dan Telenet maar het verliezen van men Telenet e-mailadres bij overstap zet mij met de rug tegen de muur.

Ik heb echt geen zin al die mails over te zetten naar bv. een gmail adres of iets dergelijks.

Ook over de CI+ module ben ik tevreden en zie een decoder niet zitten.

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Rob
Gewaardeerd verkenner

De webmail bij telenet ben je nooit kwijt als je PC in de soup draait, in de veiligheid van gmail en consoorten heb ik ook geen vertrouwen, toch niet meer dan via webmail.

0 pluimen
CounterForce
Ervaren verkenner

Beste Rob,

 

Ik durf met het hand op het hart gerust stellen dat het qua veiligheid bij Gmail en Outlook stukken beter is dan de meeste mensen wel denken. 

Als je Outlook installeert (of een gratis variant zoals Firebird of IncrediMail) en daarop al je mail van Telenet binnenhaalt, mag je gerust dat mailadres opgeven en een Hotmail/Gmail instellen en kan je gewoon verderwerken (weliswaar met je nieuwe mailadres). De binnengehaalde mails in dat mailprogramma blijven bestaan zolang jij ze niet zelf verwijderd. Zo is het ook gemakkelijk om backups te maken en hoef je je om veiligheid weinig zorgen te maken want je beheerd ze dan uiteindelijk zelf. 

Mvg

Tom

0 pluimen
Conny
Aspirant scout

het is niet alleen bij Telenet 18 maanden tijd om over te zetten, ook bij andere providers. dit is namelijk wettelijk verplicht!!

Frank76
Leidende verkenner

Dat is DE reden waarom ik nooit de aangeboden email van een provider gebruik.

Al jaren tevreden gmail gebruiker.

00
Ervaren verkenner

Denk dat het grootste obstakel is dat men niet de moeite wil nemen om emails over te zetten en/of dat de technische kennis ontbreekt om dit te doen.

Alternatief is het goedkoopste abonnement bij Telenet nemen en alsnog overstappen. Maar 20-30 euro per maand betalen voor een emailadres is vrij veel...

Leden met de meeste pluimen