annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde formules

Topic gestart op: 09-03-20 12h16

Antwoorden: 29 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwde formules

Voor diegene die de website nog niet hebben nagezien , deze is terug online. Maar ze hebben betere formules gemaakt en dus voor iedereen wat wils. Met de gsm abonnementen kan je zelfs kiezen nu voor 1 persoon of meerdere. Vanaf de meerdere simkaarten krijg je dus ook korting op het abonnement en je krijgt bij Arend nu 30 GB volledige snelheid aan surfen. Ook de klantenzone heeft een likje verf gehad. 

Zou zeggen bekijk de website eens want het kan voor sommige heel interessant zijn .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
29 ANTWOORDEN 29
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Om van Dolfijn over te stappen heb je de keuze: van € naar €10 (GO Light) of naar € 20 (GO Plus).  Dat komt neer op een wijziging van 150 belminuten naar 90 belminuten OF naar onbeperkt. En 0,5 GB OF 5 GB (het tienvoudige ...)

Ik vermoed dat je (voorlopig althans) gewoon uw Dolfijn kunt behouden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Zoals gewoonlijk waren we weer samen aan het schrijven en posten waardoor onze berichten elkaar in de verkeerde volgorde kruisen ...😋

Maarrrr .. Je zegt dat de provider dat niet mag, zomaar uw abo veranderen ... Nochtans, dat is exact wat Orange (reeds vele jaren geleden) met mijn abo gedaan heeft. Het zou kunnen dat het nog Mobistar was, ben niet meer zeker ... Ik had een mooi abo dat perfect paste. En ineens werd dat abo geschrapt en ik werd van ambtswege op iets nieuw overgezet, dat vanalles bevatte waar ik niks mee was en niet hoefde. Ik ben verhaal gaan halen in een shop maar kreeg een dikke nul op het request (volgens sommigen rekest geschreven, maar maakt niet uit)..

Ik ben toen buitengestapt en promt de straat overgestoken naar de concurrentie en alles overgezet ...

Intussen ben ik (om technische redenen) alweer enkele jaren klant bij Orange en heel tevreden. Ik zeg alweer, maar zoals aangehaald, het zou kunnen dat het toen nog Mobistar was ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik kan de GO unlimited nemen , de GO intense of de GO plus maar de GO light zie ik bij mij niet staan om die naar daar aan te passen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Patrick, ik sprak in het algemeen. Jij zit dan waarschijnlijk nog in de periode dat je niet mag zakken gedurende een jaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat is wat Orange aanbeveelt om naar toe te gaan dat tarief plan. Maar ik moet eerst die  GB extra data activeren. Nu ben ik vandaag naar de Go Intense gegaan eens zien wat het brengt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen