annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachttijd klantendiensr

Topic gestart op: 06-05-24 12h25

Antwoorden: 1 antwoord

ANNELIES9700
Aspirant verkenner

Wachttijd klantendiensr

OPGELOST

Momenteel al 1u 3 minuten aan het wachten! Ondertussen luisterend naar steeds hetzelfde muziekje, onderbroken door heel wat geruis en hapering. En een dame die me - ondanks taalkeuze in het Nederlands- in het Frans blijft aansporen een bericht in te spreken.... En dat allemaal om te melden dat de aanmaningen die ik per SMS en mail ontvang om mijn oranje-apparatuur na stopzetting abonnement terug te sturen, onterecht zijn. Volgens de barcode van b-post werd alles eind april al afgeleverd.  Indien de e-mail geen "noreply"-adres was, kon ik de bevestiging van b-post gewoon doormailen.  En was ik nu geen, Ondertussen 1u 8 min wachttijd kwijt.... 

  • Shame on you Orange! Wat klantenservice betreft zwaar onvoldoende!
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ANNELIES9700 

Als het te lang duurt voor de klantendienst telefonisch te bereiken kun je ook via Messenger een bericht sturen. 

Op hun email adres kun je geen antwoord versturen. 

Wat je ook kan doen is via onderstaande link alle gegevens invullen + je bewijs van inlevering. Dat laatste moet je hebben om dat je dit kan aantonen dat het is terug gestuurd , je krijgt dit van de post. Eenmaal alles ingevuld dat is het in orde. 

https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@ANNELIES9700 

Als het te lang duurt voor de klantendienst telefonisch te bereiken kun je ook via Messenger een bericht sturen. 

Op hun email adres kun je geen antwoord versturen. 

Wat je ook kan doen is via onderstaande link alle gegevens invullen + je bewijs van inlevering. Dat laatste moet je hebben om dat je dit kan aantonen dat het is terug gestuurd , je krijgt dit van de post. Eenmaal alles ingevuld dat is het in orde. 

https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen