Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-05-24 12h25
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Momenteel al 1u 3 minuten aan het wachten! Ondertussen luisterend naar steeds hetzelfde muziekje, onderbroken door heel wat geruis en hapering. En een dame die me - ondanks taalkeuze in het Nederlands- in het Frans blijft aansporen een bericht in te spreken.... En dat allemaal om te melden dat de aanmaningen die ik per SMS en mail ontvang om mijn oranje-apparatuur na stopzetting abonnement terug te sturen, onterecht zijn. Volgens de barcode van b-post werd alles eind april al afgeleverd. Indien de e-mail geen "noreply"-adres was, kon ik de bevestiging van b-post gewoon doormailen. En was ik nu geen, Ondertussen 1u 8 min wachttijd kwijt....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als het te lang duurt voor de klantendienst telefonisch te bereiken kun je ook via Messenger een bericht sturen.
Op hun email adres kun je geen antwoord versturen.
Wat je ook kan doen is via onderstaande link alle gegevens invullen + je bewijs van inlevering. Dat laatste moet je hebben om dat je dit kan aantonen dat het is terug gestuurd , je krijgt dit van de post. Eenmaal alles ingevuld dat is het in orde.
https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Als het te lang duurt voor de klantendienst telefonisch te bereiken kun je ook via Messenger een bericht sturen.
Op hun email adres kun je geen antwoord versturen.
Wat je ook kan doen is via onderstaande link alle gegevens invullen + je bewijs van inlevering. Dat laatste moet je hebben om dat je dit kan aantonen dat het is terug gestuurd , je krijgt dit van de post. Eenmaal alles ingevuld dat is het in orde.
https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur