Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-02-20 08h04
Antwoorden: 19 antwoorden
Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken?
En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je goedkoper een gsm kan kopen? Of verander is eerst beter van gsm abonnement voor ik Love trio laat aansluiten...
Ik weet het, @Elketje81 maar betaal je daar niet extra voor ?
Ja jammer genoeg wel...
@Gregory ja daar betaal je voor. 11 euro voor play en play more is 25 euro per maand EXTRA!!! Heb je films en kan je 7 dagen terug kijken. Bij het gewoon pakket zit terug kijken tot 36 uur.
@patrick2 Ik heb dit altijd geweerd wegens de meerkost. Dus mis ik het niet. Weet wel dat mijn maandelijkse rekening met 24 EUR gedaald is. Vaste lijn heb ik opgegeven in ruil voor een Koala. Maar ja, voor de ene is het belangrijk, voor de andere niet. Ik begrijp ook dat Telenet zijn inkomsten wil optimaliseren door die extra’s aan te bieden
Bij mijn telenetabonnement is ook een vaste lijn (volgens hen kwam dat dat dan goedkoper uit) maar heb geen vaste lijn...