- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
campagne inconsistentie
Ik heb ongeveer 2 weken geleden deelgenomen aan de liefdespakket-campagne. Ik kreeg te horen dat ik 36 euro zou betalen voor internet thuis + git plus mobiel internet. Mijn internet thuis is aangesloten. Ik wacht al 2 weken op mijn nieuwe simkaart. Ik heb de klantenservice gebeld omdat het mij niet bereikte. Ze zeiden dat er een probleem is en dat ze een nieuwe simkaart zullen bestellen. Daarom kreeg ik te horen dat ik nu 56 euro moet betalen, niet 36 euro. Is dit een vorm van fraude?
klantnummer: 1.8009061
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De berekening van Gregory klopt inderdaad.
Je moet alles samentellen en dan kom je aan het bedrag van 56
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het klopt dat internet thuis 36 EUR is. En dat er volgens de website een korting is van 18 EUR de eerste 3 maanden.
Go Plus is 16 EUR. Samen is dat 18 +16 = 34 de eerste 3 maanden
daarna 36 + 16 = 52
Zou eens terug contact opnemen met de klantendienst en niet direct zware woorden gebruiken Fraude - Wikipedia
Geen enkele provider kan zich fraude veroorloven.
Verder kun je daarna nog altijd klacht indienen bij de ombudsman
