annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden nieuw klant

Topic gestart op: 06-08-20 15h54

Antwoorden: 16 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

ontevreden nieuw klant

Hallo ,

1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail  dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .

2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .

Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken  deze ongemakken .

Rosario Garofalo

 

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Gregory
Wijze
Wijze

De korting geldt als je on line bestelt, niet als je je contract afsluit in een shop @Rosario 

Rosario
Gewaardeerd verkenner

Beste ,

Ze hebben mij deze korting gegeven per telefoon omdat in de shop hadden ze mij slecht informaties gegeven .

Trouwens waarom maken ze een verschil tussen de shop en online , ik vind een korting is een korting voor iedereen als nieuw klant .

Gregory
Wijze
Wijze


@Rosario  schreef:

Beste ,

Ze hebben mij deze korting gegeven per telefoon omdat in de shop hadden ze mij slecht informaties gegeven .

Trouwens waarom maken ze een verschil tussen de shop en online , ik vind een korting is een korting voor iedereen als nieuw klant .


er staat hier https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/gsm-abonnementen

PROMO WEB         - 50% op alle abonnementen gedurende 3 maanden **
** Geldig voor alle nieuwe klanten. De promotie wordt automatisch toegepast tijdens de bevestiging van je bestelling.
 
Waarom er onderscheid gemaakt wordt weet ik niet.  Maar het wordt gemaakt @Rosario 
0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Beste Gregory ,

Ik vind dat niet kan een onderscheid maken tussen in de shop of online .

Want uiteindelijk de persoon in de shop doet het zelfde als jij thuis achter de computer .

Voor mij elke nieuwe klanten moeten deze korting krijgen , punt amen en uit .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen