annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden nieuw klant

Topic gestart op: 06-08-20 15h54

Antwoorden: 16 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

ontevreden nieuw klant

Hallo ,

1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail  dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .

2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .

Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken  deze ongemakken .

Rosario Garofalo

 

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Josette
Wijze
Wijze

@Rosario  goedemorgen,

dat heb ik nergens geschreven zo alles nagelezen te hebben.

Fijn weekend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

@Rosario  goedemorgen,

dat heb ik nergens geschreven zo alles nagelezen te hebben.

Fijn weekend.

 

Dat hebt u niet geschreven maar u schrijft dat u raad aan deze oude mensen naar de shop te gaan en uw collega heeft geschreven dat de korting alleen online is en niet in de shop . Dus wat wil dat zeggen ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen