Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-18 08h28
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik heb mij een samsung gear S3 frontier aangeschaft en in deze smartwatch kan een sim kaart gestopt worden, is het mogelijk om bij orange een 2e sim kaart te bestellen voor hetzelfde telefoonnummer ?
Grts. Geert
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik heb mij een samsung gear S3 frontier aangeschaft en in deze smartwatch kan een sim kaart gestopt worden, is het mogelijk om bij orange een 2e sim kaart te bestellen voor hetzelfde telefoonnummer ?
Grts. Geert
Ugh! @GDV0002
Een simkaart met hetzelfde gsm-nummer is niet mogelijk.
Je kan wel een data-only simkaart gebruiken. Daarin heb je twee opties;
1) Surf extra kaart (€3/maand) - deelt je data van je mobiel abonnement met die simkaart
2) Internet Everywhere kaart - een data - only simkaart met een eigen bundel
Totem
Wat is voor 2023 hier het antwoord? Ik heb een tablet aangekocht en had graag daar data op beschikbaar gesteld
Hey @Reynaerttine ,
Je kan een extra surf kaart aanvragen voor €3 en die linken aan 1 van je gsm abonnementen op je factuur. De data die de tablet gebruikt wordt zal dan van dat bepaald abonnement afgetrokken worden.
Een datakaart heb je uiteraard enkel nodig wanneer je op een locatie bent waar je geen gebruik kunt maken van wifi.
Wat ook een oplossing kan zijn is van je gsm een hotspot maken zodat je tablet, via je gsm, data kan gebruiken. Zie bvb hier voor meer uitleg: https://callmepower.be/nl/telecom/gids/begrijpen/hotspot .
Zo heb je geen extra kosten 😉.
Grts. Geert
Ugh! @GDV0002
Een simkaart met hetzelfde gsm-nummer is niet mogelijk.
Je kan wel een data-only simkaart gebruiken. Daarin heb je twee opties;
1) Surf extra kaart (€3/maand) - deelt je data van je mobiel abonnement met die simkaart
2) Internet Everywhere kaart - een data - only simkaart met een eigen bundel
Totem